וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על המסך, בגדול: התפקיד המפתיע של קרן פלס

20.12.2017 / 0:01

אחרי שכתבה שירים, הלחינה, שרה, דיבבה, שפטה, אימצה ואפילו השתתפה במופע קברט שכתבה בעצמה - עכשיו קרן פלס עוברת למסך הגדול, כשתככב בתפקיד ראשי בסרט חדש ומסקרן. וואלה! סלבס הכל יכולה

קרן פלס. אביב חופי
תפקיד ראשון. קרן פלס/אביב חופי

אם תפתחו את מילון אבן שושן תחת ההגדרה "מולטי טאלנט", סביר להניח שתמצאו שם תמונה של אחת שכולכם מכירים - קוראים לה קרן פלס.

בכל זאת, הכוכבת המתוקה עשתה כמעט הכל בחייה: החל מכתיבת והלחנת שירים לאמנים רבים דרך השתתפות כשופטת בתכנית ריאליטי ועד לכתיבת קברט רוק, בו היא גם מככבת לצד אמיר דדון. אז זהו, שזה לא הסוף, כי עכשיו נוסף לה טייטל חדש.


מה דעתכם על התפקיד החדש של קרן? רכלו לנו בפייסבוק

קרן פלס. רפי דלויה
מולטי טאלנט/רפי דלויה

לוואלה! סלבס נודע כי פלס, שלא נחה לרגע, לוהקה לאחרונה לסרט חדש בשם "הארוחה". הסרט, שמבוסס על ספרו של דן רדלר, "הכדור השמיני", מגולל את סיפורו של אדם זר נכנס לקליניקה של פסיכולוגית ידועה ובעלת מוניטין (אותה תגלם פלס), ומספר לה את סיפורו - ומאז משתנים חייה. היא יוצאת למסע שראשיתו באוקראינה בשנת 1943 ואחריתו הטראגית בישראל בשנת 2003.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
קרן פלס. ניר פקין
הפסיכולוגית פלס/ניר פקין

הפיצ'ר הישראלי, שיבוים על ידי אריק לובצקי, נמצא בימים אלה בשלבים מתקדמים של ליהוק ויחל להצטלם, ככל הנראה, בחודשים הקרובים - כשקרן תשמש ככוכבת הראשית של הסרט.

אסף דרעי, מנהלה האישי של פלס, מסר בתגובה: "אכן ישנם מגעים לתפקיד ראשי בכיכובה של קרן פלס בסרט. אם הכל יתקדם כראוי ולשביעות רצון שני הצדדים זה יהיה תפקידה הראשון של פלס בקולנוע".


וואלה! סלבס לוהקה לסרט "הארוחה האחרונה", אבל הצילומים מעולם לא הסתיימו. רק כי היא ממשיכה לאכול.

  • עוד באותו נושא:
  • קרן פלס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully