וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש אור ירוק: לורד תגיע להופעה בישראל בקיץ הקרוב. כמה יעלה כרטיס?

18.12.2017 / 7:50

הזמרת הניו-זילנדית הצעירה והייחודית, שאחראית ללהיטים גדולים כמו "Royals" ו-"Green Light", תגיע להופעה בישראל ביוני הקרוב כדי לקדם את אלבומה שמככב בימים אלה בפסגות סיכומי השנה העולמיים

הזמרת לורד. Brendan Walter,
בדרך. לורד/Brendan Walter

על גלי סיכומי השנה שממצבים אותה בראש מצעדי האלבומים (עם "Melodrama") והשירים (עם "Green Light"), אנחנו מקבלים הודעה רשמית: הזמרת הניו-זילנדית אלה מריה לאני יליץ'-אוקונור, או לורד בשמה המוכר יותר, תגיע להופעה בישראל בחודש ביוני הקרוב.

לורד בת ה-21 פרצה לתודעה ב-2012 עם השיר "Royals", מתוך ה-EP הראשון שלה "The Love Club", שהפך ללהיט ברחבי העולם וצעד תשעה שבועות במקום הראשון במצעד הבילבורד האמריקאי. השיר זיכה את הזמרת בפרס הגראמי ב-2013, אליו הצטרפה גם זכייה על ההופעה הטובה ביותר ושתי מועמדויות על תקליט השנה ואלבום הפופ של השנה (אלבום הבכורה שלה "Pure Heroine"). בחמש שנות פעילותה נמכרו אלבומיה של לורד ביותר ב-17 מיליון עותקים ברחבי העולם.

במרץ השנה יצא אלבומה השני של לורד, "Melodrama", שהגיע למקום הראשון במצעד הבילבורד, זכה לשבחי המבקרים וכאמור מככב בסיכומי השנה של מגזיני המוזיקה הגדולים. סיבוב ההופעות הנוכחי נועד לקדם את האלבום, שעד כה שוחררו מתוכו שלושה סינגלים: "Green Light", "Perfect Places" ו-"Homemeade Dynamite". במסגרת הסיבוב היא תגיע בהפקת נרנג'ה (רדיוהד, אלט ג'יי) גם אל גני התערוכה בתל אביב ב-5 ביוני 2018. כמו תמיד אצל נרנג'ה, ההופעה לא תחולק לאיזורי גולדן-רינג למיניהם, והמחירים יהיו אחידים כך שכל הקודם יוכל לתפוס מקום כאוות נפשו. 3000 כרטיסים ראשונים במכירה מוקדמת במחיר של 289 שקלים, ולאחר מכן המחיר המלא יהיה 329 ש"ח. ניתן לרכוש כאן החל מהשעה 11:00 היום (שני).

  • עוד באותו נושא:
  • לורד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully