וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

15 חודשים מאחורי הסורגים: השר לשעבר מיסז'ניקוב נכנס לכלא חרמון

17.12.2017 / 8:59

שר התיירות לשעבר סטס מיסז'ניקוב ירצה 15 חודשי מאסר שנגזרו עליו בגין מרמה והפרת אמונים ואמר: "חג אורים שמח, באנו חושך לגרש". בנוסף ישלם קנס בסך 70 אלף שקלים. בעבר התנצל על מעשיו: "הייתי שר חדש והייתי נלהב"

צילום: ערוץ 10, עריכה: שניר דבוש

שר התיירות לשעבר סטס מיסז'ניקוב החל היום (ראשון) לרצות את עונש המאסר שנגזר עליו – 15 חודשי מאסר בכלא חרמון בגין עבירת מרמה והפרת אמונים, במסגרת הסדר טיעון שחתם עם הפרקליטות. בנוסף למאסרו ישלם מיסז'ניקוב קנס בסך 70 אלף שקלים. מיסז'ניקוב הודה כי פעל בניגוד עניינים חמור כשהוביל את תמיכת משרד התיירות, בתקציב של כמיליון שקל, בפסטיבל הסטודנטים "פאנג'ויה" באילת ב-2010.

במקביל המליץ למארגנים להעסיק בהפקת הפסטיבל את יוליה רוט, שעמה ניהל מערכת יחסים קרובה ואינטימית. מיסז'ניקוב אמר הבוקר, עם כניסתו לכלא: "חג אורים שמח, באנו חושך לגרש".

השופט צחי עוזיאל שאישר את הסדר הטיעון אמר כי "מדובר בגורם הבכיר ביותר במשרד התיירות, אשר ניצל את רום מעמדו ופעל בניגוד עניינים מהותי ובוטה בנושא שבתחום עיסוקו, במטרה לקדם רווחים כספיים למי שניהלה איתו קשר קרוב ומוצנע. לצד החומרה המתוארת, יש להביא בחשבון את נטילת האחריות של הנאשם, חלוף הזמן מאז ביצוע העבירות, ואת יתר נסיבותיו האישיות עליהן עמדה ההגנה".

עוד בוואלה! NEWS:
"מטאטאים את המושחתים": אלפי אנשים הגיעו להפגין בתל אביב
בנקים, בתי חולים ונמל התעופה: שביתה במשק - המדריך המלא
בן 17 איבד שליטה כשנהג בטרקטורון; חברתו סתיו לוי נהרגה

סטס מיסז'ניקוב נכנס לרצות את עונשו, כלא חרמון, 17 בדצמבר 2017. ערן גילווארג
"לוקח אחריות על הטעות", סטס מיסז'ניקוב/ערן גילווארג

מיסז'ניקוב התבטא בעניין והביע חרטה על מעשיו: "אני לוקח אחריות על הטעות בשיקול הדעת ומתחרט על זה. הטעות נעשתה מתוך התלהבות יתר. מתוך כנראה חוסר ניסיון, הייתי שר חדש. מתוך רצון שהפרויקט הזה, שהיה בין הראשונים, יצליח. זו היתה טעות בשיקול הדעת. לא עשיתי כלום בזדון ובמרמה לשם רדיפת בצע. אני רחוק מלהיות איש מושחת. באף מקרה נוסף לא חזרה על עצמה המעידה הזו. אין כאן שום דפוס".

השר לשעבר התייחס גם לחשדות שנותרו מחוץ לכתב האישום - שוחד ושימוש בקוקאין – וכן לעובדה שהפרשה הוזכרה לצד פרשת השחיתות בישראל ביתנו, אף שמדובר בתיקי חקירה נפרדים. "בשלוש השנים האחרונות שמי שורבב לפרשת שחיתות שלטונית גדולה", אמר. "בשמי הודבקו חשדות בעבירות קשות שלעולם לא ביצעתי ושהופרכו סופית על ידי רשויות החוק, אך הדבר פגע קשות במצב החברתי, הכלכלי והבריאותי של כל בני משפחתי. עברנו גיהינום עלי אדמות ואני לא מאחל דבר כזה אפילו לשונאים הכי גדולים שלי".

(עדכון ראשון: 7:51)

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
סטס מיסז'ניקוב נכנס לרצות את עונשו, כלא חרמון, 17 בדצמבר 2017. ערן גילווארג
בכניסה לכלא, הבוקר. מיסז'ניקוב/ערן גילווארג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully