וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות הסערה ואיומי התביעה: הפיצוץ בין אייל ברקוביץ' למני נפתלי שודר הערב

שגיא בן נון ואבנר שביט

15.12.2017 / 15:27

איומי התביעה של מני נפתלי לא הרתיעו את קשת, שהציגה את הפיצוץ החריף בינו לאיל ברקוביץ'. "אתה לא גבר, מי אתה בכלל?" שאל אותו המראיין. "נמושה", ענה לו המרואיין

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היה סוער/מערכת וואלה!, צילום מסך

כפי שפורסם כאן מוקדם יותר היום, "אופירה וברקוביץ'" הציגה הערב (שישי) את העימות הסוער שהסתיים בפיצוץ עם מני נפתלי, שהגיע להתארח בתוכנית המדוברת אך עזב את האולפן במהרה ובחמת זעם.

הריאיון שודר למרות מחאות נפתלי, שאף איים בתביעה. עם זאת, לדברי קשת, העימות הסוער לא הובא במלואו כפי שצולם בזמן אמת אלא הוגש לנו לאחר עריכה, וכך נחסכו מאיתנו כמה מהלומות מילוליות.

נפתלי, מי שהיה אב הבית במעון ראש הממשלה, הגיע להתארח בתוכנית המצליחה, וכבר לאחר השאלה הראשונה התפתח דין ודברים קולני ועתיר אלימות מילולית וסופרלטיבים שליליים בינו לברקוביץ'. זאת, סביב פעילותו הציבורית של האורח, שעבר לצד השני של המתרס וכזכור הוא מן הדמויות הבולטות במחאה נגד השלטונות בימינו, וכן סביב האישיות השנויה במחלוקת של האושיה הספורטיבית שהפכה למגישת תוכנית אקטואליה, וידועה בכך שאינה מרסנת את לשונה.

"אתה לא גבר, היית צריך לעזוב את המעון של נתניהו אחרי יום, אבל עכשיו אתה מנסה לעשות מזה קריירה", הטיח ברקוביץ' בנפתלי והמשיך - "מי אתה בכלל שתוביל מחאה ציבורית? אם תיכנס לפוליטיקה ומישהו יצביע בעדך, זו שערורייה!". המרואיין הגיב ובזלזול דומה ופיקפק בכישוריו של המנחה להגיש תוכנית אקטואליה, ובסופו של דבר אמר שאינו מוכן לספוג ממנו שפה שכזו ועזב את האולפן בסערה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התחיל חם ונגמר מהר. מני נפתלי/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאחר שמני נפתלי צפה בראיון, הוא אמר לוואלה! תרבות: "מה שקרה באמת זה שברגע שברקוביץ' אמר לי 'קום ולך', אני לא הלכתי. קשת ערכו את זה בצורה כזאת, שנראה כאילו מיד הלכתי, אבל האמת שלפני זה עוד המשכנו לדבר ולצעוק משהו כמו שלוש דקות. בקטעים שלא שודרו הוא קרא לי 'אפס'. ואני אמרתי לו, 'מי אתה בכלל? אתה בחיים לא נתקלת בקשיים, אתה לא יודע מה קורה במדינה, אתה כל החיים במרצדסים, חוץ מלהיות כדורגלן לא עשית כלום בחיים שלך, ואתה מטיף לי, מי אתה בכלל?'. נכנסתי בו חזק, כי הוא קרא לי אפס. אבל זה לא נכנס, הם ערכו את זה כאילו מיד קמתי ועזבתי"
"כשצפיתי בראיון עכשיו הרגשתי שהוא לא היה ענייני, לא הזמינו אותי כדי לדבר איתי, כדי להבין וכדי לראות איך אני עומד בפרשה שלי, מה עברתי ולמה אני ממשיך. זה היה אמבוש. הם גם לא הכניסו את הקטע שבו אמרתי לברקוביץ' שהעורך שלו התחנן אליי שאבוא, והכל מוקלט אצלי, ושנאמר לי שאמרו לברקוביץ' שאני בא ושהוא שמח על כך".

"שבוע שעבר הם התחננו אליי שאני אגיע לתכנית, ואני לא רציתי", הוסיף נפתלי, "הם רצו אותי עם אלדד יניב, אמרתי 'מה פתאום, אני מתראיין לבד. אם אני בא, הבמה שלי'. לא רציתי. הם התחננו אליי, הם אמרו, 'מה אתה מפחד?' אמרתי שאבוא. כי קראו לי פחדן, נגעו לי בנקודה הרגישה. הבטיחו שהם יהיו בסדר ואחלה - אבל אחרי עיכוב של שעה, השיחה התחילה בשאלה מפגרת, כמה יגיעו להפגנה הקרובה? ואז ברקוביץ' התחיל לתקוף. אחרי שיצאתי החוצה אמרתי להם שאמנם חתמתי על הטפסים, אבל אני מבקש שלא ישדרו את הריאיון, כי עשו לי מילכוד. יש לי הקלטה של העורך שלהם אומר שלא יערכו את התכנית. הוא הבטיח לי. עורך הדין שלי כתב להם מכתב, שאם הם משדרים אז שישדרו את הכל, בלי עריכה, כמו שהובטח".

מקשת נמסר בתגובה: "החלק האחרון בריאיון המדובר נגנז בשל חילופי דברים קשים בין ברקוביץ' ונפתלי".

עוד באותו נושא

קרקס של השפלות: מופע האימים המביך של אופירה וברקוביץ'

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא משעמם איתם/מערכת וואלה!, צילום מסך
מני נפתלי נואם במחאה נגד שחיתות, תל אביב 2 בדצמבר 2017. ראובן קסטרו
מני נפתלי נואם במהלך הפגנות המחאה/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully