וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיגרס זכתה באליפות מקסיקו אחרי 1:2 במגרשה הביתי של מונטריי

הנמרים חגגו אליפות שישית אחרי 2:3 בסיכום שני המשחקים. מונטריי, שהגיעה למשחק הביתי במטרה לחגוג אליפות, איבדה יתרון של פאבון (2). אדוארדו ורגאס (30) ומזה (34) הפכו

אוהד מונטריי מאוכזב. AP
אוהד מונטריי מאוכזב/AP

מקסיקו: טיגרס גברה הלילה (בין ראשון לשני) 1:2 על יריבתה הגדולה מונטריי ו-2:3 בסיכום שני המשחקים כדי לזכות בפעם השלישית בתולדותיה באליפות הליגה המקומית. דווקא מונטריי, שאירחה את המשחק, הגיעה למשחק עם יתרון, אחרי 1:1 בחוץ במשחק הראשון והיא אף עלתה ליתרון בדקה ה-2 הודות לשער של דורלאן פאבון הקולומביאני. האורחים הגיבו עם שני שערים מהירים של אדוארדו ורגאס (30) והבלם פרנסיסקו מזה (34) שמהם מונטריי כבר לא חזרה, ואף החמיצה פנדל וספגה כרטיס אדום בתוספת הזמן.

הכל היה מוכן לחגיגה של מונטריי, שניצחה את כל משחקי הבית שלה העונה מלבד תיקו אחד נגד סנטוס לאגונה, אבל 50,000 האוהדים הביתיים חזרו בסופו של דבר מאוכזבים. במקסיקו יש שמצפים לשליטה אבסולוטית בזירה המקומית של הקבוצות שנפגשו הלילה בשנים הבאות, וחלק מהם רואים במשחק הזה רק ראשון מבין משחקים רבים שצפויים לנו. שאר הקבוצות הגדולות, דוגמת קלוב אמריקה ופומאס, אינן יכולות על פי התקשורת במקסיקו להתמודד פיננסית עם טיגרס ומונטריי, כמו גם שאר קבוצות הליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully