וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכור לדיאט קולה ולטלוויזיה: כך נראה יומו של האיש החשוב בעולם

הניו יורק טיימס חשף את אורח החיים של טראמפ בשנתו הראשונה לנשיאות, וזה כולל צפייה ממושכת בחדשות, ציוצים זועמים מהמיטה והתמכרות למשקה המוגז. בעיני הנשיא, כל יום הוא "פרק" חדש במופע שלו להבסת יריביו. ומתי הוא מתחיל את יום העבודה שלו?

צילום: רויטרס, עריכה: יוסי אלטר

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ אמר לאחרונה כי אין לו זמן רב לצפות בטלוויזיה מאחר שהוא עסוק "בקריאת מסמכים", אך תיאור מקיף של אורח חייו בשנתו האחרונה והראשונה בבית הלבן מציג תמונה שונה למדי.

בהתבסס על שיחות עם 60 אנשים ממעגל הפנימי של טראמפ, חשף הניו יורק טיימס אתמול (שבת) כי הנשיא צופה שעות ארוכות בטלוויזיה – בין ארבע לשמונה שעות - ושותה 12 בקבוקי דיאט קולה מדי יום. המשקה המוגז ועתיר הקפאין מסייע לו להישאר ערני ובמצב "לוחמני".

לקריאה נוספת בנושא
ארבע שעות שינה וארוחת בוקר מול הטלוויזיה: החיים של הנשיא טראמפ

נשיא ארה"ב טראמפ באירוע פוליטי בפנסקולה, פלורידה, 8 בדצמבר 2017. GettyImages
עובר מ-CNN לפוקס. טראמפ/GettyImages

טראמפ מתחיל את יומו לרוב בשעה 5:30, בצפייה ברשת CNN, שאותה הוא נוהג להשמיץ כל העת. בהמשך הוא עובר לרשת פוקס ולעתים עובר לתכנית הבוקר של רשת MSNBC "מורנינג ג'ו – ייתכן כדי לשאוב השראה עבור ציוצים זועמים.

לאחרונה הוא העלה בחשבון הטוויטר שלו תיאוריית קונספירציה הזויה למדי, הקושרת את המנחה ג'ו סקרבורו לרצח של המתלמד שלו בזמן שהיה חבר קונגרס.
לעתים, סיפרו אותם מקורות, הוא מצייץ בזעם כשהוא עוד במיטתו או בסלון הסמוך. בדרך כלל הוא נמצא בטריטי הול, שם הוא מקיים את שיחותיו היומיות.

בכל מקום שבו נמצא טראמפ, תימצא לרוב טלוויזיה בסמוך – ורק לו ולצוות הטכני מותר לגעת בהן. טראמפ רואה את נשיאותי כמאבק יומיומי ללגיטימציה מול הרשתות הליברליות, והצפייה הממושכת בטלוויזיה מאפשרת לו להישאר מודע למתרחש בשדה הקרב. עוד סופר כי הוא אמר לאנשיו לראות בכל יום "פרק" חדש במופע המבוסס עליו מביס את יריביו.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
נשיא ארה"ב טראמפ נראה בטלוויזיה בווסט ווינג בבית הלבן, מאי 2017. GettyImages
טראמפ נראה בטלוויזיה בבית הלבן/GettyImages

דמות מפתח בבית הלבן הוא ראש הסגל ג'ון קלי, שתואר כמי שמנסה לרסן את זרם המידע שמגיע אל טראמפ וכן את התפרצויות הזעם שלו בטוויטר. ואולם, על אף השינוי שהכניס קלי בסדר היום בבית הלבן, הוא לא מצליח לשלוט על כל החדשות המגיעות אל הנשיא, רבות מהן מפוקפקות ולא מבוססות.

עוד דווח כי קלי מנסה להקדים את תחילת יום העבודה של טראמפ ל-9:00 או ל-9:30 בבוקר, במטרה להפחית את זמנו הפנוי להתעסק בטוויטר.

דובר צה"ל לשעבר אבי בניהו על טראמפ ב-103fm

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully