וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פשוט אל: 4 דיאטות של סלבס שלא כדאי לכם לנסות

11.12.2017 / 6:50

שוב גללתם באינסטגרם והתקנאתם בגזרה החטובה של קים קרדשיאן או גווינת' פאלטרו וחשבתם לאמץ את אחת מהדיאטות ההזויות של הסלבס? אנחנו כאן עם כל התירוצים שיעזרו לכם להמשיך לשבת על השזלונג ולנשנש

צילום מסך

בווידאו: קים קרדשיאן נוצצת וחטובה - מה היא אוכלת כדי להראות ככה?

הרגע שבו מגלים את משמני החורף שהחלו נערמים על המותניים וסביב הירכיים הוא לא רגע קל עבור אף אחד, על אחת כמה וכמה אם הוא מגיע רגע לפני שאתם נבלעים בצונאמי השמנוני של חנוכה על שלל לביבותיו וסופגניותיו. מדובר בצוק העתים של ממש וזמנים קשים לעתים דוחפים אנשים למעשים נואשים.

הצצה חטופה לעמודי האינסטגרם של הסלבס ברחבי העולם חושפת אותנו למיני דיאטות מפתות, שמבטיחות להשיג לכם את הקימורים המחוטבים של קים קרדשיאן או את הגזרה הגבעולית של גווינת' פאלטרו. רובן של הדיאטות הללו תופסות את העין לא רק בגלל הסלבס הנוצצים שנצמדים אליהן אלא גם בגלל שיש בהן תמיד משהו מוגזם או חריג מאוד, וזה גורם לנו לחשוב שאולי זה סוד הקסם שחיפשנו כל חיינו ושיצליח להמיר אותנו מבטטת כורסה רופסת ליצור מסותת ונטול אחוזי שומן.

אבל לפני שאתם נופלים בפח של דיאטת בזק נוצצת שמכילה יותר מדי יחסי ציבור ומעט מדי ערכים תזונתיים, הנה רשימה של כמה מהשיטות החביבות על הסלבס וכל הסיבות להמנע מהן:

עוד בנושא:
בזמן שישנתם: גווינית' פאלטרו המציאה עוד טרנד בריאותי
להיות קים קרדשיאן: האם באמת כדאי לאכול את השיליה אחרי לידה?
10 הטעויות שמונעות מכם לרדת במשקל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully