וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות השתלת כליה: הזמר חופני כהן כבר לא מסוגל לשיר

7.12.2017 / 13:12

מיתרי הקול של הזמר הוותיק חופני כהן נפגעו במסגרת ההליכים רפואיים שעבר בשנה האחרונה - והוא אינו מסוגל לדבר בקול רגיל ובטח לא לשיר. הסיפור המלא יובא בתכניתו של חיים אתגר "הכל אישי" בימים הקרובים (קשת 12)

צילום מסך

מיתרי הקול של הזמר הוותיק חופני כהן נפגעו במסגרת ההליכים רפואיים שעבר בשנה האחרונה - והוא אינו מסוגל לשיר. חופני כהן, בנו של שלמה כהן ("סולימאן הגדול") ואחיהם של יזהר ו-ורדינה כהן, עבר באחרונה השתלת כליה. על אף שההשתלה הצליחה, מיתרי הקול שלו נפגעו וכיום הוא אינו מסוגל לדבר בקול רגיל ובטח לא לשיר. הסיפור המלא יובא בתכניתו של חיים אתגר "הכל אישי" בימים הקרובים בקשת 12.

בימים אלו, כחצי שנה אחרי ההשתלה, מתקשה חופני כהן בדיבור ומתקשר בעיקר באמצעות הודעות סמס. "אני לא יכול לדבר פתאום. זה משבש לך את כל החיים אבל אני בחור חזק ומקווה שזה יסתדר", סיפר כהן לחיים אתגר. לשאלת אתגר אם הייתה לו מחשבה מה יקרה אם לא יוכל לשיר יותר השיב חופני: "אני לא מאמין. אני לא מאמין שזה יקרה. בראש שלי שאני אמשיך לשיר. אין אפשרות אחרת".

מי שתרם לחופני כהן (71) את הכליה הוא יוסי שמואלי (67), חבר קיבוץ טירת צבי. בריאיון לחיים אתגר הסביר מה עמד מאחורי החלטתו לתרום כליה: "זה במהות שלי, זה בנתינה. כל החיים שלנו זה איפה שאפשר לתת, איפה אפשר לתרום, לעזור לאנשים. שם אני נמצא".

  • עוד באותו נושא:
  • חופני כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully