וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: כך מקפיאים שומן בבטן והופכים את הגוף לחטוב יותר

23.1.2018 / 7:35

הקפאת שומן אולי נשמעת לכם כמו מדע בדיוני, אבל תתפלאו לשמוע שהיא נמצאת ממש כאן, בישראל. הלכנו לבדוק אצל המומחים - איך נראה טיפול של הקפאת שומן לחיטוב הגוף, כמה זמן הוא אורך, ומתי תראו תוצאות

אמריקן לייזר

אחד הטיפולים היותר מדוברים בשנה האחרונה הוא טיפול הקפאת שומן. הטיפול שעד לא מזמן לא היה נגיש פה בארץ נכנס לשימוש לאחרונה, אז ביקשנו לבדוק איך זה בדיוק עובד?

"מדובר בהתליך מאוד פשוט", אומר ד"ר חגי בצר, מנהל תחום אסתטיקה באמריקן לייזר. "המכונה מקררת את הרקמה לטמפרטורה של 4 מעלות, והקור הזה משפיע בצורה נורא מעניינת על השומן. הוא גורם לו להמיס אותו באופן טבעי ולצאת בצורה בטוחה לחלוטין דרך המערכות השונות של הגוף. המטרה היא מאוד פשוטה: להיפטר מאותו צמיג של שומן שחרף הדיאטות והניסיונות, לא מצליחים להיפטר ממנו. וכאן אנחנו מצליחים להיפטר ממנו בטיפול אחד".

הטכנולוגיה הומצאה בארה"ב, היא בטוחה ויעילה, והמכשיר נמצא כרגע באופן בלעדי באמריקן לייזר. "התוצאה שמקבלים היא מאוד משמעותית אבל היא לא מגיעה מיד לאחר הטיפול, אלא מדובר בתהליך. המערכת מכניסה את הגוף לתהליך של החלמה והרזיה ולכן את התוצאה הראשונה תראו אחרי חודש ואת התוצאה המשמעותית יותר אחרי שלושה חודשים. לדברי ד"ר בצר חשוב להמשיך ולהקפיד במקביל לטיפול, גם על תזונה נכונה ובריאה וגם על פעילות גופנית.

טיפול הקפאת שומן, אמריקן לייזר. יחצ,
לפני ואחרי טיפול הקפאת שומן, אמריקן לייזר/יחצ
מערכת וואלה! NEWS בשיתוף אמריקן לייזר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully