וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: החיפושית רינגו סטאר יקיים שתי הופעות בישראל

30.11.2017 / 10:51

עכשיו זה רשמי: מתופף הביטלס, רינגו סטאר, יקיים שתי הופעות ראשונות אי פעם בישראל ביוני הקרוב בתל אביב. ואם זה לא מספיק, שני מוזיקאים אגדיים נוספים יגיעו כחלק מהלהקה שלו

רינגו סטאר מקבל כוכב על שדרת הכוכבים של הוליווד. Chris Pizzello, AP
רינגו סטאר/AP, Chris Pizzello

עכשיו זה רשמי: מתופף הביטלס, יקיים שתי הופעות ראשונות אי פעם בישראל, ב-23 וב-24 ביוני בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב, כך פורסם היום באתר האינטרנט הרשמי של המוזיקאי. סיבוב ההופעות יתקיים בעקבות אלבומו האחרון, "Give More Love", שיצא בספטמבר האחרון. עדיין לא נמסרו פרטים על מכירות הכרטיסים.

רינגו סטאר נולד בליברפול לפני 77 שנה, חבר לביטלס בשנת 1962 עם תפיסת מקומו של פיט בסט. בין השירים המוכרים שתרם לביטלס כזמר נמנים "With a Little Help from my Friends", "צוללת צהובה" - ו-"Don`t Pass Me By" כמי שכתב והלחין. בנוסף, הוא הוציא 19 אלבומי סולו.

סטאר יופיע בישראל במסגרת החלק האירופאי של סיבוב הופעותיו. בהודעה באתרו הרשמי נמסר כי לפני שיגיע לישראל יופיע בצרפת, הולנד, גרמניה, פינלנד, דנמרק, צ'כיה ואוסטריה, ולאחר הופעותיו בארץ יעבור לספרד, בלגיה, מונקו ואיטליה. סטאר יופיע עם להקתו "אול סטארז" שמלווה אותו 6 שנים, אליה ישוב המוזיקאי קולין היי הזכור מהלהקה האוסטרלית Men At Work שפעלה במחצית הראשונה של שנות ה-80 ושרה בין השאר את "Who Can It Be Now?", וכן יצטרף ללהקתו גרהאם גולדמן מלהקת הרוק הבריטית 10cc, ששרה בין השאר את "I`m Not In Love".

הביטלס 1967. AP
מגיע לביקור היסטורי. סטאר/AP
רינגו סטאר. Matt Sayles, AP
יופיע בתל אביב פעמיים. סטאר/AP, Matt Sayles

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully