וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

20 שנה לרצח: נחשפים התיעודים האחרונים של ענת אלימלך

30.11.2017 / 9:30

במלאת 20 שנה לרצח השחקנית, הדוגמנית והמגישה ענת אלימלך, חושפת הטלוויזיה החינוכית תכניות נדירות שלא נחשפו מאז ששודרו, כשבאחת מהם היא לבושה כמו מלאך בלבן. קבלו הצצה מרגשת לחומרים

צילום מסך

בסוף השבוע הקרוב נציין 20 שנה לרצח השחקנית, הדוגמנית ומגישת הטלוויזיה ענת אלימלך. בקיץ 1997, חודשים לפני שנרצחה בידי בן זוגה דוד אפוטה, הגישה ענת את "אולפן החופש הגדול" בחינוכית. כעת, 20 שנה לאחר מכן, חושפת החינוכית 11 תכניות בהשתתפותה של ענת מאותו הקיץ, שהפך לאחרון בחייה. בקטע הווידאו שמשודר למעלה ניתן לראות קליפ שמורכב משלושה קטעים שונים: ענת אלימלך כמלאך לבוש לבן (קטע שנחשף לראשונה מאז ששודר), מילות הפרידה שאמרה בסוף התכנית האחרונה של החופש הגדול, והצגת להקת "היי פייב" מתוך "קולות וצלילים 97" (התכנית שצולמה שבועיים לפני הרצח ושודרה רק אחרי מותה).

גופתם של אלימלך ובן זוגה לשעבר דוד אפוטה, נמצאו ללא רוח חיים בדירתו של אפוטה בדצמבר 1997, כאשר שניהם נורו ואקדח נמצא ליד ידה של אלימלך. תחילה פורסמו מסקנות סותרות לגבי האירוע, כאשר בין השאר נטען כי אלימלך היא זו שירתה באפוטה ולאחר מכן התאבדה, מה שהוביל לכך שהיא נקברה בחלקת מתאבדים בבית העלמין. לבסוף, קבעה חקירת המשטרה כי אפוטה הוא זה שרצח את אלימלך. עוד עלה בחקירה כי אביה של אלימלך אשר הגיע לדירתו של אפוטה מכיוון שלא הצליח ליצור עמה קשר, התקשר לאחיו של אפוטה, יוסף, ולמשטרה. בזמן שהשוטרים המתינו לפורץ מנעולים שיגיע לדירה, נכנסו יוסף ואח נוסף לדירה דרך הגג והניחו את האקדח בסמוך לידה של אלימלך.

לצפייה בכל התכניות שנחשפו כעת לראשונה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
20 שנה לרצח המזעזע. ענת אלימלך/מערכת וואלה!, צילום מסך

"קולות וצלילים 97" - התכנית המלאה שצולמה שבועיים לפני הרצח ושודרה אחרי מותה

"אולפן החופש הגדול": התכנית האחרונה

הדוגמנית ענת אלימלך שנרצחה על ידי בן זוגה. יותם רונן
ענת אלימלך/יותם רונן
הקלטת האבודה של ענת אלימלך. מערכת וואלה!
ענת אלימלך/מערכת וואלה!
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ענת אלימלך/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully