וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמונות קשות: כך נראה המרתף בו נאנסה ועונתה שפחת מין במשך עשור

3.12.2017 / 6:55

אישה נאנסה ועונתה ב"מרתף עינויים" באיטליה במשך 10 שנים ע"י אדם שזכה לכינוי "פריצל האיטלקי" לו הביאה גם שני ילדים. כשהבכור גדל הוא אולץ להכות את אמו לעיני אחותו. החוטף הורשע בעבר בחטיפה ואונס ושוחרר לחופשי

אתר רשמי

בסרטון - כך נראה המרתף בו הוחזקה שפחת המין במשך עשור

אישה ילידת רומניה שחיה בגיזריה, דרום איטליה, נחטפה ונכלאה ב"מרתף עינויים" כשהייתה בת 19, מאז הוכתה ונאנסה במשך עשור והביאה שני ילדים לשובה שלה, שהיה מאלץ את בנה הבכור לעזור להכות את אמו. אלואיסיו פרנצ'סקו רוסריו ג'יורדנו, בן ה-52, שהורשע בעבר באונס, חטיפה ועינויים, נכלא ל-5 שנים ושוחרר ב-99 על התנהגות טובה. לפני עשור הוא חטף את המטפלת של אשתו המנוחה והפך אותה לשפחת המין שלו.

ג'יורדנו, זזכה בתקשורת המקומית לכינוי "פריצל האיטלקי" - על שם יוזף פריצל שכלא ואנס את בתו והביא עמה שבעה ילדים - קשר את הקורבן שלו בשלשלאות מתכת במרתף חשוך ומזוהם, שורץ עכברים וחרקים, ללא מים וחשמל וביצע בה מעשים מגונים ועשי אונס מהם גם נכנסה להריון והביאה שני ילדים לעולם - אחד כיום בן 9 ואחת בת 3 שגרו לצידה במרתף. הפרטים המזעזעים על הטראומה שעברה המטפלת, היום בת 29, פורסמו לאחר מעצרו של השובה שלה בסוף השבוע.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"פריצל האיטלקי" כלא, עינה ואנס את המטפלת של אשתו למשך עשור/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

בחור פתר תעלומת ילדה חטופה והציל אותה בזכות פיצה

לכתבה המלאה

בסרטון קצר שמציג את התנאים המזעזעים בהם נאלצו לשרוד האישה וילדיה, ניתן לראות את המבנה הרעוע והמטונף בו חיו המכיל ערמות גדולות של רהיטים חלודים, מזון רקוב ודלי לבן שמשמש לשירותים. על פי הדיווחים באיטליה, המטפלת נחטפה אחרי שאשתו של ג'יורדנו נפטרה והןא הציע לה לגור בביתו. כשהיא עברה אליו, היא נאנסה ועונתה באכזריות ונכלאה בבקתה ללא חשמל. ילדיה אולצו לצפות באמם נאנסת ומוכה ע"י השובה שלה - כשהבכור אולץ בשלב מאוחר יותר לעזור להכות את אמו - ולא יחטוף מכות בעצמו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כניסה למרתף קטן בו חיה המטפלת קשורה למוט מתכת/מערכת וואלה!, צילום מסך

בכל השנים בהן הוחזקה בשבי, האישה נאלצה לישון על מיטה מקרטון כשהיא קשורה כל הזמן למוט מתכת. ה- Repubblica מדווח שהמטפלת מעולם לא ראתה רופא ונמצאה עם חבלות בכל הגוף, כולל בשדיה ובמפשעתה שרבות מהן "טופלו" ע"י ג'יורדנו עצמו. שוטרים סיפרו שהוא ניסה לסגור כמה מהפצעים העמוקים יותר עם חוט דיג. ג'יורדנו נתפס אחרי שנעצר ע"י המשטרה כשנסע במכוניתו עם אחד הילדים. מצבו הרעוע של הרכב העלה את חשדם של השוטרים שהופתעו אחר כך לראות עד כמה הילד שישב במושב האחורי מלוכלך ורזה. השוטרים דרשו מהאב לראות היכן הוא והילד גרים ולדבר עם אמו. כשהגיעו לביתו מצאו את האישה, שהייתה גם היא מלוכלכת, אוחזת בבתה הקטנה והרזה והחליטו לחקור אותם. רק אז הם מצאו את המקום בו הוחזקה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המרתף המטונף בו נכלאה המטפלת מזה עשור/מערכת וואלה!, צילום מסך

האישה סיפרה למשטרה שלא היה לה קשר עם העולם החיצון ושלא התקלחה מזה שנה. משם היא וילדיה נלקחו למקום בטוח. ג'יורדנו נעצר באשמת אונס והתעללות.

ב-1995 ג'יורדנו הורשע על מקרה דומה להחריד אחרי שחטף, עינה ואנס צעירה בת 23 בשם מריה רוסה שנאלצה לעבור שתי הפלות במהלך חמישה חודשים נוראיים בשבי. המשטרה מצאה אז בביתו מקל עץ עמו התעלל במריה ואזמל בו השתמש החוטף לביצוע ההפלה השנייה. עבור ההפלה הראשונה הוא בעט חזק בבטנה. אשתו, רסקאובי בוכרה אמרה אז: "הוא איש טוב, זו היא שהניעה אותו לזה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השירותים שבנתה לעצמה החטופה מדלי וכיסא/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גבינה רקובה שנמצאה במרתף של החטופה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הגינה מחוץ למרתף בו נכלאו המטפלת וילדיה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully