וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי מעט יותר משנה: דייויד פיזדייל פוטר מממפיס

המאמן בן ה-43, שהוביל את הקבוצה למאזן 12:7 בפתיחת העונה בליגה, סיים תפקידו, עוזרו מונה למאמן זמני. הג'נרל מנג'ר כריס וואלאס: "החלטנו שזה הצעד הנחוץ לצורך ההצלחה של הקבוצה"

עריכה: מתן חדד

מאמן ממפיס דייויד פיזדייל בן ה-43 פוטר הלילה (שני) מתפקידו. הג'נרל מנג'ר של הגריזליס כריס וואלאס הודיע על ההחלטה לאחר שהקבוצה פתחה את העונה במאזן של שבעה ניצחונות ו-12 הפסדים, כולל שמונה ברציפות. וואלאס אמר: "החלטתי לבצע שינוי כצורך שלנו ללכת קדימה ולהעניק לקבוצה ולארגון כולו את הסיכוי הגדול ביותר להצליח עוד העונה ומעבר לכך. המאמן פיזדייל ייצג את הגריזליס ואת הער ממפיס בגאווה ואני רוצה לאחל לו הרבה בהצלחה בהמשך הקריירה שלו". מי שמונה למאמן זמני במקומו הוא ג'יי.בי ביקרסטאף, שהיה אחד מעוזריו.

עוד בנושא:
מארק גאסול היה עצבני אחרי שסופסל הלילה

דייויד פיזדייל מאמן ממפיס גריזליס. GettyImages
סיים את תפקידו. פיזדייל/GettyImages

לפני שהצטרף לממפיס, פיזדייל שימש כעוזר המאמן במיאמי בין 2016-2008. מי שהגיב לפיטורים הוא לא אחר מאשר לברון ג'יימס, ששיחק אצל פיזדייל במיאמי וצייץ: "אני צריך תשובות, מרגיש כאילו האיש שלי היה שעיר לעזאזל". ממפיס התחילה את העונה טוב עם 1:5, אבל נקלעה למשבר אחרי פציעתו של הגארד המצוין מייקל קונלי שהחמיץ את חמשת המשחקים האחרונים. בעונה שעברה ממפיס הגיעה לפלייאוף עם מאזן 39:43, בסך הכול עמדה הקבוצה של מאזן של 50 ניצחונות ו-51 הפסדים בלמעלה משנה בתפקיד.

אחד מהבעלים של ממפיס רוברט ג'יי. פרה אמר: "המאמן פיזדייל עבד ללא לאות כדי להשיג הצלחה על המגרש ואנחנו אסירי תודה על כך. אנחנו מאחלים לו ולמשפחה שלו רק טוב בעתיד. אנחנו נישאר מרוכזים בהשגת המטרות שלנו שהן הצלחה בטווח הארוך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully