וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: טוני גפני סיכם את תנאיו

הפורוורד האמריקאי (33, 2.06) שזכה באליפות בהפועל ירושלים תחת דני פרנקו הגיע להבנות עם האדומים, אך עדיין צריך להשיג שחרור מקבוצתו היפנית, שהחתימה לאחרונה את טיילר סטון

one

הפועל תל אביב הגיעה להבנות עם הפורוורד האמריקאי טוני גפני ששיחק בהפועל ירושלים במשך שנתיים, והיא מחה לשחרורו מקבוצת צ'יבה ג'טס מהליגה היפנית. גפני היה בשיחות עם האדומים עוד במהלך הקיץ, אך העדיף לחתום בקבוצה היפנית, שהחתימה לאחרונה את טיילר סטון שעזב את גלבוע/גליל, מה שמראה לגפני את הדרך החוצה. בהפועל החלו עמו במגעים, הגיעו להבנות וכעת מחכים רק לשחרור מהיפנים.

טוני גפני שחקן הפועל ירושלים מול מתן נאור שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
מהאדום של ירושלים לאדום של הפועל תל אביב. טוני גפני/ברני ארדוב

גפני (33, 2.06) בוגר אוניבריסת מסצו'סטס החל את דרכו בישראל בהפועל גלבוע/גליל אך שוחרר מנה לאחר זמן קצר. הוא שיחק בטורקיה, בליגת הפיתוח, גרמניה וספרד לפני שחזר לארץ בשנת 214 וחתם בהפועל ירושלים של דני פרנקו. תחת פרנקו זכה הפורוורד באליפות ישראל, כשהוא נחשב לאחד השחקנים האוהבים על הקהל וזכה בתואר השחקן השישי של העונה. אחרי עונה נוספת בבירה, שנגמרה בהפסד בגמר הפיינל פור, עזב וחתם באלבה ברלין. הקיץ הגיע לצ'יבה ביפן ורשם 5.8 נקודות ו-4.1 ריבאונדים למשחק.

הסגל של דני פרנקו כולל נכון לעכשיו רק שלושה זרים בריאים, טיי מקי, ג'רל מקניל וג'ף אלן, שנמצא על חוזה זמני ומעמדו מעורער, ואת מאט האוורד שבשיקום מניתוח שעבר בכף רגלו. האדומים מדורגים במרכז הטבלה עם שלושה ניצחונות וארבעה הפסדים, ובשבוע האחרון הובסו על ידי מכבי חיפה.

  • עוד באותו נושא:
  • טוני גפני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully