וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמונה יריות מהאופנוע: 24 שנות מאסר לצעיר שהרג את העבריין שי שירזי

19.11.2017 / 13:10

המחוזי בתל אביב הטיל את העונש על מיכאל לוי במסגרת הסדר טיעון, שבו הודה כי ירה למוות בבנו של העבריין ריקו שירזי בנתניה לפני שנה וחצי. הוא יפצה את משפחתו של שירזי ב-50 אלף שקל

בית המשפט המחוזי בתל אביב הרשיע היום (ראשון) את מיכאל לוי, בן 29, בהריגתו של שי שירזי, בנו של העבריין ריקו שירזי, לפני שנה וחצי. במסגרת הסדר הורשע לוי בהריגה ובגרימת חבלה חמורה בנסיבות מחמירות, ונגזרו עליו 24 שנות מאסר בפועל, מאסר על תנאי, פיצוי של 50 אלף שקל למשפחתו של שירזי, ופיצוי של 3,000 שקל למיקי אברג'יל, שנהג ברכבו של שירזי ונפגע מאחד הקליעים שירה לוי.

בין לוי לבין שירזי היה סכסוך כספי, שבעקבותיו החליט לירות בשירזי למוות. ב-7 במאי אשתקד, בשעות הערב, יצא לוי מביתו בנתניה, לבוש בקפוצ'ון וחמוש באקדח, ונסע על אופנוע שלא היה רשום על שמו לכיוון ביתו של שירזי בצפון תל אביב. באותו הזמן היה שירזי ברכבו בדרך חזרה הביתה, יחד עם אברג'יל.

בסמוך לשעה 22:34, עצר הרכב של שירזי ואברג'יל ברמזור אדום. לוי עצר לידם עם האופנוע וירה שמונה יריות לתוך חלון הרכב. ארבעה קליעים פגעו בשירזי ואחד ברגלו של אברג'יל. לוי נמלט מהמקום, נטש את האופנוע, והחביא את האקדח בסמוך אליו. שירזי פונה לאיכילוב, אך הגיע בבית החולים נקבע מותו.

שי שירזי בהארכת המעצר של אביו ריקו שירזי בבית משפט השלום בראשל"צ, 22 במאי 2015. ניב אהרונסון
שי שירזי בבית משפט ב-2015/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully