וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוכב לבדיקה בידי המשטרה והתלונן למח"ש: "כיוונו עליי ועל אשתי נשק"

19.11.2017 / 8:03

דוד ואשתו נקלעו למחסום משטרתי בנסיעה בחזרה לביתם, אך מכיוון שהשוטרים לא הפעילו סירנות והאזור היה חשוך נבהלו לגלות רובים שכוונו לעברם ונמלטו מהמקום. "חשבתי שזה הסוף שלי. הייתי בטוח שמדובר במחבלים"

המשטרה פרסה מחסומים בכניסה לבאר שבע בעקבות התרעה ביטחונית,  24 באוגוסט 2016. בני בן סימון
מחסום משטרתי בקרבת באר שבע. אילוסטרציה/בני בן סימון

דוד, תושב נתיבות, הגיש לאחרונה תלונה למחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) בגין תקרית שאירעה בחודש שעבר שבמהלכה עצרו שוטרים אותו ואת אשתו לבדיקה במהלך נסיעה בחזרה לביתם מירושלים וכיוונו אליהם כלי נשק באופן מאיים. לדבריו, במהלך נסיעה באזור צומת בית קמה שבנגב המערבי סימן לו אדם שלבש אפוד זוהר לעצור. "חשבתי שמדובר באדם שנתקע עם רכבו, המקום היה חשוך והוא הדליק את הסירנה", סיפר דוד. "עצרתי ואז פתחתי את החלון, הוא שלף את נשקו והצמיד אותו לראשי, אחריו הגיעו עוד ארבעה שוטרים וכיוונו את הנשקים שלהם אליי, הרגשתי במצוקה, נבהלתי, חשבתי שזה הסוף שלי. הייתי בטוח שמדובר במחבלים, אמרתי שמע ישראל, הרגשנו שזה הסוף שלנו. אשתי צעקה 'תברח, הם רוצים להרוג אותנו'".

לדבריו, נמלט עם הרכב מהמקום ולאחר נסיעה קצרה הבחין בניידת שנוסעת אחריו. השוטרים סימנו לו לעצור ויצאו מהניידת אל עבר רכבו. "הם אמרו לי 'למה ברחת, אנחנו שוטרים'", תיאר דוד. "אף אחד מהם לא הציג תעודה בזמן אמת. אני עדיין חושש לנהוג בלילה, מפחד שמישהו יקפוץ עליי". דוד הוסיף כי אשתו, שהייתה בעת התקרית בחודש התשיעי להריונה ילדה כעבור כמה ימים בגלל הלחץ וכי היא עדיין סובלת מחרדות וסיוטים ומתעוררת בלילות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המקרה הועבר לטיפול המשטרה. המחלקה לחקירות שוטרים/מערכת וואלה!, צילום מסך

ממשטרת ישראל נמסר: "מבירור ראשוני של פרטי האירוע עולה כי במהלך פעילות מבצעית של מתנדבי משטרה על הציר כחלק מפעילות סיכול ומניעה של פשיעה חמורה, סימנו המתנדבים לרכב לעצור לבדיקה שגרתית. המתנדבים היו חמושים ועטו על גופם אפודה זוהרת כמקובל".

עוד נמסר כי "בתחילה נהג הרכב האט את נסיעתו עד לעצירה מוחלטת, ומשניגשו לעברו השוטרים החל לפתע להימלט מהמקום. המתנדבים נסעו בעקבותיו ועיכבו אותו לבדיקה בסיומה הוחלט לפנים משורת הדין שלא לרשום דוח לנהג הרכב, זאת בעקבות הבהלה שאחזה בו".

ממח"ש נמסר כי מדובר בתיק שאינו בסמכותם וכי הוא "יועבר לטיפול המשטרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully