וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקרית בגבול סוריה; טענות להטרדה מינית של אולמרט | כותרות שבת

נשיא צרפת מקרון נפגש עם סעד אל-חרירי שהודיע כי ישוב לביירות בתוך ימים. העיתונאית הדס שטייף חשפה כי ראש הממשלה לשעבר הטריד אותה מינית. מעבר רפיח בעזה נפתח לראשונה מזה עשור לתנועת אזרחים | כל כותרות השבת

כוח צה"ל ביצע ירי אזהרה אל כוח של צבא סוריה בגולן

כוח צה"ל ביצע היום (שבת) ירי אזהרה לעבר כוח של צבא סוריה שפעל לביצור עמדה בשטח המפורז ברמת הגולן. הכוח זיהה בתחילה פעילות הנדסית באזור והחליט לפתוח באש, שלא על מנת לפגוע, כדי לאותת לכוחות בצד הסורי לעזוב את השטח. דובר צה"ל אישר את הפרטים.

לפני שבוע יירטה סוללת פטריוט כלי טיס בלתי מאויש שחדר לאזור המפורז. הכטב"מ הגיע כיוון סוריה ועל פי דובר צה"ל מדובר בדגם שיוצר ברוסיה.

העיתונאית הדס שטייף: אהוד אולמרט הטריד אותי מינית

העיתונאית הדס שטייף אמרה היום כי ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט הטריד אותה מינית לפני שנים רבות - כך פורסם בחדשות עשר. "זה היה ביציאה מאולפן הערוץ הראשון. הוא הצמיד אותי לקיר ולחש לי באוזן עם הלשון הדוחה שלו. הדפתי אותו מיד", סיפרה שטייף באירוע "שבתרבות" בנס ציונה. בחדשות עשר פורסמה תגובה מטעמו של אולמרט, שמסר כי "לא היו דברים מעולם".

ראש ממשלת לבנון נפגש עם מקרון; "אשוב לביירות עד יום רביעי"

ראש ממשלת לבנון סעד אל-חרירי, שהכריז בתחילת החודש על התפטרותו בעת שהות בערב הסעודית, הודיע הבוקר לנשיא מישל עאון כי הוא מתכנן לשוב לביירות עד יום רביעי. הבוקר נחת אל-חרירי בפריז, ובשעות הצהריים נפגש עם נשיא צרפת עמנואל מקרון בארמון האליזה. הלילה טען, לא בפעם הראשונה, כי הטענה לפיה הוא מוחזק בערב הסעודית בניגוד לרצונו ואינו מורשה לעזוב היא "שקר".

לקראת חקירת ראש הממשלה: מילצ'ן כינס את צוות יועציו בלונדון

איש העסקים ארנון מילצ'ן, המצוי בלב פרשת המתנות (תיק 1000), נערך לסיום חקירת ראש הממשלה בנימין נתניהו. לוואלה! NEWS נודע כי מילצ'ן הקים חפ"ק בדירתו במלון סבוי בלונדון, שאליו הגיעו אנשי הצוות שלו - ובראשם עורך הדין בועז בן צור, יועץ התקשורת רונן צור והעוזרת האישית הדס קליין.

מילצ'ן ואנשיו נערכים, בין היתר, לחקירה השישית של ראש הממשלה, ביום ראשון הקרוב, שאמורה להיות המשמעותית ביותר במסגרת תיק 1000. החקירה תהיה מבוססת, בין היתר, על העדות שמסר מילצ'ן בשגרירות ישראל בלונדון.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טראמפ מפעיל לחץ: הממשל שוקל לסגור את נציגות אש"ף בוושינגטון

הממשל האמריקני הודיע לרשות הפלסטינית כי הוא שוקל לסגור את משרדי אש"ף בוושינגטון אם הפלסטינים לא ייענו לדרישה לפתוח במשא ומתן עם ישראל - כך דיווחה הלילה סוכנות "אי-פי". עוד דווח, כי ממשל טראמפ דרש מהפלסטינים לגנוז את התביעות נגד בכירים ישראלים בבית הדין הבינלאומי בהאג.

שר החוץ רקס טילרסון אמר כי לפי החוק האמריקני יש לסגור את נציגות אש"ף במדינה אם הפלסטינים ינסו לקדם הליכים משפטיים נגד בכירים ישראלים. בכיר במחלקת המדינה האמריקנית אמר לפני כחודשיים כי יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן עבר על החוק האמריקני כשקרא לבית הדין הבינלאומי לחקור ולתבוע בכירים ישראלים.

מעבר רפיח נפתח למעבר אזרחים לראשונה מאז 2007

מעבר רפיח בגבול בין רצועת עזה למצרים נפתח היום (שבת) לתנועת אזרחים לראשונה מזה עשור, לאחר שעבר בתחילת החודש לניהול הרשות הפלסטינית. העברת השליטה לידי אנשי הרשות נערכה כחלק מהסכם הפיוס עם חמאס שהושג בתיווך מצרים.

ההסכם שנחתם בחודש שעבר נועד לגשר על היריבות בין הרשות, בהנהגת פתח ואבו מאזן, לבין חמאס. על פי כמה הערכות הסכם הפיוס עשוי לחזק את אבו מאזן לקראת ניסיונות לחידוש המשא ומתן עם ישראל.

זיממבואה: אלפים בהפגנת תמיכה בהדחתו של מוגאבה

אלפים מאזרחי זימבבואה השתתפו היום (שבת) בהפגנת תמיכה המונית בהדחתו הצפויה של הנשיא רוברט מוגאבה, בבירה הרארה. מפלגת השלטון במדינה צפויה להתכנס בהמשך בתמיכה בניסיונות הצבא ובוגרי מלחמת העצמאות של זימבבואה להדיח את שליט המדינה בשלושת העשורים האחרונים.

אתמול נראה מוגאבה, בן 93, בציבור לראשונה מאז השתלט הצבא על מוקדי השלטון במדינה באמצע השבוע, בטקס סיום באוניברסיטה בבירה. ביום רביעי הודיע הצבא כי פתח במאבק נגד "פושעים" המקיפים את הנשיא בטענה שאלה גרמו למשבר כלכלי וחברתי במדינה - אך הדגיש כי לא מדובר בניסיון הפיכה. אולם, חיילים וכלי רכב משוריינים חסמו כבישים המובילים למשרדי ממשלה בבירה ולמבני שלטון נוספים.

צבא עיראק כבש את העיירה האחרונה בשליטת דאעש

כוחות צבא עיראק השלימו אתמול את השתלטותם על העיירה ראווה, ובכך הסתיימה שליטת ארגון המדינה האסלאמית (דאעש) בעיראק ובסוריה. "הכוחות העיראקים שחרור לחלוטין את ראווה והניפו את הדגל העיראקי על הבניינים בעיר", הכריז סגן מפקד כוחות הביטחון באזור עבד אל-עמיר רשיד יראללה.

תפיסת העיירה הסמוכה לגבול עם סוריה מסיימת למעשה את תקופת החליפות עליה הכריז דאעש בשנת 2014, זאת לאחר שצבא סוריה הכריז גם הוא על ניצחונו. עם זאת, הלחימה עדיין נמשכת בסורי לאחר שחמושים של הארגון שבו לעיירה אלבו כמאל הסמוכה לגבול עם עיראק וכן לכמה כפרים ולאזורים מדבריים סמוכים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully