וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכלה ביטלה את החתונה - החתן מואשם שהצית את רכב אביה

2.11.2017 / 23:23

כתב אישום הוגש נגד תושב ב"ש בגין הצתת רכב אביה של ארוסתו, לאחר שהודיעה כי היא מעוניינת לבטל את חתונתם. האב טען כי הוא אוים בכמה הזדמנויות ללחוץ על בתו שתחזור בה מהחלטתה. בתום חקירה סמויה הצליחה המשטרה לגבש תשתית ראייתית נגד החתן

הצתת רכב במזיד וקשירת קשר לביצוע פשע בבאר שבע. -, מערכת וואלה! NEWS
הרכב שהוצת בבאר שבע/מערכת וואלה! NEWS, -

הפרקליטות הגישה לפני כמה ימים כתב אישום לבית משפט השלום בבאר שבע נגד תושב העיר, בגין הצתת רכב במזיד ואף קשירת קשר לביצוע פשע. על פי כתב האישום, הרכב שהוצת היה שייך לאביה של ארוסתו לשעבר של הנאשם, זאת לאחר שזו סירבה להתחתן איתו זמן קצר לפני החתונה.

בעל הרכב, תושב באר שבע, התלונן לפני כשבוע וחצי במטרה על כך שרכבו הוצת, והשוטרים שהגיעו לביתו החלו בחקירת האירוע. במהלך החקירה סיפר האיש כי בתו היתה אמורה להתחתן עם אחד הנאשמים. אולם בזמן שההכנות לחתונה היו בעיצומן ולאחר שהתאריך לחתונה נקבע, היא החליטה לבטל את החתונה.

אילוסטרציית עצור. ShutterStock
החתן נעצר בתום חקירה סמויה/ShutterStock

אלא שאז, לטענת האב, הגיעו לביתם כמה אנשים בהזדמנויות שונות ודרשו ממנו לשכנע את בתו לחזור בה. הם איימו כי אם הבת לא תחזור בה מהחלטתה, הוא יידרש לשלם עשרות אלפי שקלים למשפחת החתן שהוגש נגדו כתב אישום, כפיצוי על ההכנות לחתונה.

במקרה אחר טען האב כי הגיעו לביתו אנשים שהוא לא מכיר ואיימו עליו כדי שישלם את הכסף. אחרי חקירה סמויה הצליחו השוטרים לגבש תשתית ראייתית נגד החתן וגיסו שלפי כתב האישום הציתו את הרכב של האב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully