וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עושים כבוד לנסיך: העיר הוורודה בלבה של הודו

וואלה! NEWS בשיתוף פגסוס, בשיתוף פגסוס

8.11.2017 / 7:35

לכבוד ביקורו של הנסיך הבריטי אלברט בג'איפור ב-1856 נצבעה העיר ומאז הפכה לאטרקציה עולמית. מ"ארמון הרוחות" המרהיב ועד לאזור העסקים המודרני - הכירו את העיר שתגרום לכם להרגיש קצת כמו מלכים

ShutterStock

היא נקראת העיר הוורודה על שם המבנים הוורודים שנמצאים בה והצבע הזה מסמל הכנסת אורחים, היא נצבעה כך בשל ביקורו של הנסיך הבריטי אלברט ב-1856, היא חלק מרג'הסטאן, כלומר מדינת המלכים והיא לחלוטין ביקור חובה לכל מי שמטייל במרכז הודו - הכירו את ג'איפור, העיר הענקית והמרתקת שבצפון תת-היבשת.

בואו נגיד את זה בפשטות, אם אתם בעניין של הוד והדר וארמונות ומקדשים עושים לכם את זה, אז מדובר בביקור חובה, כי העיר הזאת פשוט שופעת מהם בכל מקום אליו תלכו.

העיר תוכננה ונוסדה ב-1727 כעיר מוקפת חומה על ידי המהראג'ה ג'אי סינג השני והגיאומטריה הקפדנית של העיר הוורודה תפתיע את המטיילים שמכירים אתרים הודים אחרים. את העיר העתיקה מקיפות חומות גבוהות, שלהן עשרה שערים והיא מחולקת לשבעה סקטורים ובמרכזם נמצא הסיטי פאלאס המרהיב, המשמש כמוזיאון עבור התיירים והוא מוקף חומות.

האתר הבולט ביותר בג'איפור הוא הוואה מאהאל, שמתהדר בכינוי מסתורי וקצת מפחיד - "ארמון הרוחות". הוא ניצב ממערב לסיטי פאלאס והוא זוהר בוורוד בשעת זריחת השמש. ארמון הרוחות נבנה בשנת 1799 כדי לאפשר לנשות הארמון לצפות בתהלוכות הרחוב בזמן שהן נשארות במיקום מבודד מההמון.

בסמוך לארמון נמצא מצפה הכוכבים המרשים ג'נטר מנטאר ( Jantar Mantar) שסיור מודרך בו יחבר אתכם לעולמות רחוקים. מחוץ לעיר הוורודה ישנם לא מעט מוזיאונים ומקדשים, כשהמקדש הבולט מביניהם הוא מקדש השיש הגדול אשר מכיל פסלים רבים מאבן ומעץ. במרכז העיר תמצאו חנויות בוטיק ותכשיטים, מסעדות ואזור עסקים מודרני ואם אתם מתכננים לבקר בה בחודש מרץ אז תזמנו את הביקור לפסטיבל הפילים ההמוני והצבעוני. ג'איפור היא עיר מיוחדת במינה, בה תרגישו כמו מלכים בסרט בכל רגע שתצעדו ברחובותיה. תיהנו.

טיול מאורגן להודו

וואלה! NEWS בשיתוף פגסוס, בשיתוף פגסוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully