וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שייקה כבר רצה לבטל את החוזה": התנאים הקשים מאחורי "גבעת חלפון אינה עונה"

27.10.2017 / 0:26

40 מעלות צלזיוס, יתושים ענקיים, מגורים בלתי ראויים ועוד ועוד - מפיקי ושחקני "גבעת חלפון אינה עונה" נזכרים בתנאי ההפקה המאתגרים של הקלאסיקה הישראלית במסגרת "מדברים סרטים" של yes קולנוע ישראלי. צפו בקטע מתוך התוכנית

יח"צ - חד פעמי

ערוץ yes קולנוע ישראלי מקדיש את הסופ"ש הנוכחי לציון עשור למותו של ישראל 'פולי' פוליאקוב, עם ספיישל הגשש החיוור - שידורים מיוחדים של הסרטים, השירים, המערכונים והתוכניות המיוחדות בהשתתפותם. בין היתר ישודר היום (שישי) ב-16:00 גם פרק מיוחד של "מדברים סרטים" המוקדש ל"גבעת חלפון אינה עונה" (שידורים נוספים גם בשבת), ש-41 שנה אחרי בכורתו הוא עדיין אחד הסרטים הכי מצחיקים ומצוטטים בתולדות הקולנוע הישראלי.

התוכנית חוזרת אל האנשים שהיו שותפים לסרט - שחקנים, תסריטאים, מפיקים, ואפילו עוזרי במאי ונערות תסריט, ועוקבים איתם צעד צעד אחר כל שלב ביצירת הסרט.
ההשראה האוטוביוגרפית לסרט, הטראומה שהולידה את הבדיחות, תהליך הכתיבה, הליהוק והחזרות, הצילומים במדבר באמצע אוגוסט, השלב בהפקה שבו הסרט והמציאות התערבבו אלה באלה, השירים שהפכו לקלאסיקה, הביקורות הקטלניות, ההצלחה העצומה בקופות וחשיפה ראשונה של התוכניות הגנוזות להפקת סרט המשך.

בין היתר מדברים מפיקי ושחקני הסרט על התנאים הקשים שהיו להם במהלך ההפקה, כולל מגורים באכסניית נוער עלובה בניצנים וטמפרטורות גבוהות במיוחד. צפו בקטע מתוכו למעלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully