וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון: גלן רייס ג'וניור סיכם את תנאיו

22.10.2017 / 9:42

הפורוורד האמריקאי (26, 1.98), בנו של כוכב ה-NBA לשעבר גלן רייס, צפוי לחתום במדים הסגולים. נעצר בעבר פעמיים על תקריות אלימות, ביניהם תקיפה וניסיון גניבה. ג'אבריל טראוויק יעזוב כשיחתום

one

אחרי שבוע וחצי של חיפושים, הפועל חולון מצאה את החיזוק לסגל שלה. הפורוורד האמריקאי גלן רייס ג'וניור, בנו של כוכב ה-NBA לשעבר גלן רייס, סיכם את תנאיו במועדון וצפוי להצטרף בימים הקרובים לסגל של דן שמיר. הסגולים מאמינים כי רייס ג'וניור יחתום על חוזהו בקרוב. רייס יגיע לקבוצה במקומו של ג'אבריל טראוויק שאכזב מאוד, ויעזוב את ישראל.

רייס ג'וניור (26, 1.98) הוא בוגר אוניברסיטת ג'ורג'יה טק משנת 2012 שנבחר במקום ה-35 בדראפט 2013 על ידי פילדלפיה ששלחה אותו בטרייד לוושינגטון. הוא שיחק 16 משחקים במשך שנתיים במדי הוויזארדס, כשהוא נשלח מספר פעמים לליגת הפיתוח. במקביל, נכנס לא מעט פעמים לכותרות בארצות הברית בשל ההתנהגות הבעייתית שלו. באוקטובר 2015 נורה ברגלו בתקרית מחוץ למסעדה באטלנטה, ובחיפוש במכוניתו נמצא מריחואנה. ביולי 2016 נעצר לאחר שתקף שחקן מכללות לשעבר ושבר את לסתו, וברכבו נמצא אקדח ושישה טלפונים סלולריים וכמו כן, מריחואנה. הוא הואשם בניסיון גניבה, תקיפה ואחזקת מריחואנה. לאחרונה שיחק בליגה הפיליפינית, ונקנס לאחר שהתפרץ במשחק לעבר השופטים בצורה מאיימת.

בחולון רוצים לעצור את רצף ההפסדים שלהם מתחילת העונה כשיפגשו הערב (20:00, ספורט 5) את בני הרצליה של מיקי גורקה. הסגולים יופיעו למשחק ככל הנראה עם טראוויק, אך ספק אם יקבל דקות משחק. במועדון מאמינים בצוות המקצועי שיצליח לבצע את השינוי כדי להפוך את פתיחת העונה החלשה של הסגולים.

גלן רייס ג'וניור במדי וושינגטון וויזארדס. AP
הבן של. רייס ג'וניור בדרך לחולון/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully