וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכנעו לשתות אלכוהול בחוף: שני צעירים הואשמו באונס בת 16 בת"א

19.10.2017 / 16:55

לפי כתב האישום, בני ה-18 וה-16 הכירו נערה במסיבה בחוף הצוק ושיכנעו אותה לשתות איתם אלכוהול. לאחר שהשתכרה והתקשתה לעמוד על רגליה, אנסו אותה בזה אחר זה, אף שביקשה מהם לחדול. הפרקליטות: "מעשים מצמררים בחומרתם"

אקדחים, אזיקים וניידת משטרה. ניר לנדאו, מערכת וואלה!
הקטין הואשם גם בעבירת איומים/ניר לנדאו, מערכת וואלה!

הפרקליטות הגישה היום (חמישי) כתב אישום נגד בן 18 ובן 16, בגין אונס צעירה בת 16 בחוף הצוק בתל אביב בחודש שעבר. לפי כתב האישום, שהוגש לבית המשפט המחוזי על ידי עו"ד אפרת שדה מפרקליטות מחוז תל אביב, בליל ה-14 בספטמבר הכירו שלושת הצעירים במסיבה ליד חוף הצוק.

השניים שכנעו את הצעירה לעזוב איתם את המסיבה וללכת לשתות אלכוהול בספסל סמוך. אף שאמרה שאיננה מעוניינת לשתות הרבה, הקטין שב ומילא את כוס השתייה שלה עד שהגיעה למצב שלא הצליחה לפקוח את עיניה, התקשתה לעמוד ונזקקה לעזרתם כדי ללכת לברזייה ולשתות מים.

בהמשך, כשהצעירה כבר לא הצליחה ללכת בכוחות עצמה, הובילו אותה השניים לחוף וביצעו בה עבירות מין בזה אחר זה. אף שלא היתה במצב להתנגד פיזית, הצעירה ביקשה מהם בכמה הזדמנויות להפסיק – אך ללא הועיל. בשלב מסויים במהלך הלילה, כשהצעירה נפלה, איים עליה הקטין ואמר שאם לא תקום, יכה אותה בעקבות זאת הוא מואשם גם בעבירת איומים.

עוד בוואלה! NEWS:
ריבלין קיצר את עונש המאסר של ראש עיריית רמת גן לשעבר צבי בר
בניגוד לעמדת המבקר: המדינה תשקיע 3 מיליון שקל בזהות יהודית
צפון אדום: 41 נרצחו בצפון הארץ מאז תחילת השנה; יותר מ-40% ערבים

חוף הצוק מרכז. ניר לנדאו, מערכת וואלה!
חוף הצוק בתל אביב/ניר לנדאו, מערכת וואלה!

בסיום האירוע הותירו הנאשמים את המתלוננת מוטלת בחוף וברחו. מעט לאחר מכן התחרט בן ה-18, חזר למקום ודרש מבן ה-16 שיעזור לו להעלות את המתלוננת לכיוון היציאה מהחוף. הם הובילו את המתלוננת כשהם תומכים בה ואוחזים אותה מצדדיה. בבקשה להאריך את שחרורם בערבות של השניים כתבה הפרקליטות כי "מעשיהם הכעורים והבזויים, שבוצעו בצוותא, בקטינה, בעוד האחרונה שרויה במצב של שכרות, תוך ניצולו ובניגוד להסכמת המתלוננת, כל אלו, מצמררים בחומרתם".

עו"ד אלון קריטי, שמייצג את הנאשם הבגיר, מסר: "מקריאת כתב האישום עולה כי חלקו של מרשי באירוע הוא מזערי ביחס לחלקו של הנאשם האחר. זה נראה אירוע שכל כולו מושתת על שתיית אלכוהול מופרזת, ועולה השאלה אם הם באמת השקו אותה או שהיא שתתה מרצונה. שנוי גם במחלוקת אם לאורך כל האירוע היא אמרה 'לא'. נלמד את כל הפרטים ונגיב בבית המשפט".

עו"ד דן באומן שמייצג את הקטין מטעם הסניגוריה הציבורית, מסר: "לאחר שנלמד את חומרי החקירה נגיב בבית המשפט".

  • עוד באותו נושא:
  • אונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully