וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איש הקשר עם התקשורת והמגן האנושי של שרה הולך הביתה: ניר חפץ נפרד מלשכת נתניהו

1.10.2017 / 13:11

עוד עזיבה בלשכת רה"מ: ניר חפץ, יועץ התקשורת של משפחת נתניהו בשנים האחרונות, פורש מתפקידו. לא ברור האם הממצאים בתיקי 1,000 ו-2,000 הובילו לפרישתו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד עזיבה בלשכת רה"מ: ניר חפץ, יועץ התקשורת של משפחת נתניהו בשנים האחרונות, פורש מתפקידו. לא ברור האם הממצאים בתיקי 1,000 ו-2,000 הובילו לפרישתו של חפץ מהתפקיד אליו מונה בשנת 2014. חפץ נחשב למקורב ביותר לבני הזוג נתניהו בשנים האחרונות.

בתחילת שנות ה-2000 שימש חפץ כעורך הראשי של רשת המקומונים ידיעות תקשורת, והיה עורך אחראי על מדור הספורט ב"ידיעות אחרונות". ב-2006 התמנה לעורך המוסף השבועי "7 ימים". ב-2009 עזב את ידיעות ומונה לראש מערך ההסברה הלאומי במשרד רה"מ במשך כשנתיים.

באוגוסט 2011 מונה חפץ על ידי בעלי "מעריב" לשעבר נוחי דנקנר לעורך הראשי של העיתון, וכיהן בתפקיד עד לרכישתו בידי שלמה בן צבי ב-2012. בנוסף לכך, חפץ גם משמש כיועץ בתשלום של ארגונים וחברות מתחום הבריאות. לאחרונה אף פורסם כי חפץ יעסוק בייעוץ אסטרטגי לקבוצת הכדורגל בית"ר ירושלים, וחלק מתפקידו יהיה לגייס חסויות ופרסומות לקבוצה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ליווה את הרעייה. חפץ/מערכת וואלה!, צילום מסך

ה"מגן האנושי" של שרה

חפץ, שנחשב למקורב ביותר לבני הזוג נתניהו, נחשב ל"מגן האנושי" של רעיית רה"מ ליווה את רעיית רה"מ לאירועים שונים. אפילו לחגיגת היומולדת האחרונה של ניקול ראדימן הוא הגיע עמה, ואף ליווה אותה בהשקות שונות ובאירועים חברתיים כמו פתיחת שבוע האופנה בקניון גינדי.

בתחילת 2017, עם פרסום פרשת ביבי-נוני, דרשה עמותת הצלחה, באמצעות עורכי הדין אלעד מן ויובל יועז, מהיועמ"ש לפתוח בחקירה בעניין הקשרים בין חפץ לבין נתניהו. המכתב של הצלחה ליועמ"ש נשלח לאחר שהפרקליטות הודיעה כי לא תפתח בחקירה בשל "עמימות" הדברים ומשום שיש הסדר ניגוד עניינים בין השניים. ואולם, לאחר שבחדשות 10 נשמע חפץ משתמש לכאורה בקשריו עם לשכת רה"מ בפגישה מול לקוחות פוטנציאליים, דרשו בהצלחה מהיועמ"ש לבחון שוב פתיחת חקירה.

באחד הקטעים שנחשפו חפץ מספר על איש עסקים ישראלי מוכר: "זרקתי את השם שלו באיזה הקשר שקשור לכלי תקשורת לביבי, ביבי אמר קח צעד מ(איש העסקים) אמרתי לו מה, מה הבעיה עם (איש העסקים)? הוא אמר לי הדרך שבה הוא עשה את הכסף. לא פירט לי, עכשיו אני מבין, ביבי יודע".

חפץ לא הגיב, אך מקורביו אישרו את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully