וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: בני בן זקן סיכם כמאמן עד לתום העונה

28.9.2017 / 20:16

שינוי מפתיע על הקווים בבירה: מאמן קרית שמונה לשעבר, שאימן העונה את הפועל עפולה, סיכם את תנאיו ויעביר את האימון כבר מחר. יחליף את גיל לבנדה ששימש מאמן זמני ויחזור לתפקד כעוזר

ברני ארדוב

שינוי מפתיע על הקווים בבית"ר ירושלים: בני בן זקן סיכם עד לתום העונה ויעביר את אימון הבוקר מחר (שישי). המאמן שאימן לאחרונה את הפועל עפולה יחליף את גיל לבנדה, שעמד על הקווים מאז פיטורי שרון מימר. בן זקן בן ה-34, שחקן העבר של עירוני קרית שמונה, חוזר לליגת העל אחרי שהספיק לאמן במשך כחודש את קבוצת נעוריו לפני שפוטר במהלך סאגה מתוקשרת בינו לבין הבעלים איזי שרצקי. לאחר מכן עבר לאמן בליגה הלאומית את הפועל קטמון ואת העונה הזו החל בהפועל עפולה, לשם הגיע במקום ראובן עטר.

מינויו של בן זקן מהווה עוד נקודת ציון בעונה ההפכפכה של בית"ר ירושלים, שרק החלה. את העונה החל על הקווים שרון מימר, שהאריך את חוזהו רק לא מזמן, אולם הוא עזב שבוע לפני המשחק הרשמי הראשון בליגה במפתיע. גיל לבנדה, ששימש עוזרו, קודם לעמדת המאמן הראשי וסייע לבית"ר לפתוח את העונה ברגל ימין, עם מאזן נקי מהפסדים, אולם גם הוא לא שרד בתפקיד. כעת הוא יחזור לתפקידו המקורי, עוזר מאמן. בין לבין, גם אלי כהן השריף מונה ליועץ מיוחד אולם עזב במהירות הבזק בעקבות ראיון שנוי במחלוקת בו הצהיר בין היתר כי לא היה מצרף שחקן ממוצא ערבי לקבוצה.

בני בן זקן מאמן הפועל עפולה. לילך וייס, מערכת וואלה!
מינוי מפתיע. בן זקן/מערכת וואלה!, לילך וייס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully