וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת החגים: כוחות מתוגברים בירושלים, סגר כללי על יו"ש

המשטרה תגברה את כוחותיה בירושלים מחשש למהומות, אף שאין התראות קונקרטיות על פיגועים. באגף התנועה ייפרסו בצירים המרכזיים ברחבי הארץ ויסייעו בהכוונה במסגרת העומסים הצפויים בכבישים

צילום:יותם רונו עריכת וידאו:ניר חן

לקראת ראש השנה, תגברה משטרת ישראל את כוחותיה בירושלים וברחבי הארץ. בבירה עובו הכוחות במטרה לשמור על השקט, אף שאין התראות קונקרטיות על כוונה לבצע פיגועים. אלפי שוטרים, לוחמי מג"ב, כוחות תגבור ארציים ומתנדבים, יוצבו ברחבי ירושלים, במקומות ציבוריים, בעיר העתיקה וסביב בתי כנסת.

גם מערך הביטחון השוטף והאבטחה בעוטף ירושלים עובה משמעותית. תשומת לב מיוחדת תוקדש לצירים המשמשים את המתפללים שמגיעים בחג לכותל המערבי, והיום (רביעי) תיאסר כניסת כלי רכב פרטיים לעיר העתיקה דרך שער יפו, למעט התושבים המקומיים. החשש העיקרי, לפי המשטרה, הוא מפני התלקחות נוספת של מהומות סביב הר הבית. חרף המהומות במתחם, במשטרה מצביעים על ירידה משמעותית בשנה האחרונה בכמות הפיגועים, ניסיונות הפיגועים, כמות יידוי האבנים ובקבוקי התבערה והפרות הסדר.

כמו כן, מהלילה הטיל צה"ל סגר כללי על אזור יהודה ושומרון ונסגרו המעברים ברצועת עזה. פתיחת המעברים והסרת הסגר תתבצע בחצות, בלילה שבין שבת ראשון, בהתאם להערכת המצב, לפי דובר צה"ל. בהודעה נמסר כי במהלך הסגר יותר מעבר רק במקרים הומניטאריים, רפואיים וחריגים, כל זאת בכפוף לאישור מתאם פעולות הממשלה בשטחים.

פיגוע דקירה ברחוב יפו, ירושלים. נובמבר 2015. נועם מושקוביץ
שוטרים בירושלים/נועם מושקוביץ

בשאר הארץ, השלים אגף התנועה את היערכותו לקראת חגי תשרי. מאות שוטרים ומתנדבים מאגף התנועה יהיו פרוסים בכל רחבי הארץ וינהלו את התנועה בצירים ובצמתים הראשיים. פעילות השוטרים והמתנדבים במהלך החג תתמקד במתן שירות לציבור בניהול התנועה וביצוע אכיפה ממוקדת בעבירות מסכנות חיים.

אגף התנועה מבקש מהציבור להישמע להנחיות שוטרי ומתנדבי התנועה, להקדים את היציאה בערב החג ולא להמתין "לרגע האחרון" ולהימנע מעצירה בשול הדרך אלא במפרצי בטיחות, חירום ותחנות ריענון. עוד המליצו במשטרה להיערך מבעוד מועד לתעסוקה עבור ילדים בנסיעות ארוכות כדי להימנע מהיסח דעת של הנהג או הנהגת, לשים לב לרוכבי הדו גלגלי, בדגש על רוכבי האופניים, הרוכבים בצירים ולעשות כל מאמץ כך שהנהג יהיה בעל ניסיון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully