וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורמולה 1: פטל נאלץ לפרוש, המילטון הגדיל את הפער ל-28 נקודות

מרוץ דרמטי בסינגפור: הגרמני זינק מהפול פוזישן, אך היה מעורב בתאונה עם רייקונן ופרסטאפן כבר בהקפה הראשונה ורכבו ניזוק. מוליך הדירוג שזינק מהמקום החמישי, סיים ראשון וברח

לואיס המילטון נהג קבוצת מרצדס, פורמולה 1. רויטרס
מתקרב לאליפות עולם נוספת. לואיס המילטון/רויטרס

מרוץ הלילה של סינגפור סיפק היום (ראשון) דרמה אדירה בסבב הפורמולה 1. סבסטיאן פטל, שזינק מהפול פוזישן וקיווה להשיג ניצחון שיחזיר אותו לפסגה על חשבון לואיס המילטון, היה מעורב כבר ברגעי הפתיחה בתאונה בה נפגעו גם הרכבים של חברו מפרארי קימי רייקונן, מקס פרסטאפן ההולנדי שזינק שני וגם האלוף לשעבר פרננדו אלונסו ממקלארן. מי שניצל את הכאוס הזה היה כמובן המילטון, שאמנם זינק חמישי אך השתלט על המקום הראשון בגרנד פרי של סינגפור, סיים כמנצח והגדיל את הפער בפסגת דירוג הנהגים הכללי ל-28 נקודות.

סבסטיאן פטל נהג קבוצת פרארי, פורמולה 1. רויטרס
מרוץ מדכא מבחינתו. סבסטיאן פטל לאחר שנאלץ לפרוש/רויטרס

פטל המשיך עם רכב פגוע לאחר ההתנגשות, אבל לאחר מכן הסתחרר לחומה ואיבד את הכנף הקדמית. "זה כבר לא היה משנה, הנזק לרכב נעשה אז בכל מקרה הייתי חייב לעצור", אמר פטל לאחר שפרש לראשונה מאז מרוץ מלזיה באוקטובר 2016 וקטע רצף של 18 מרוצים בהם צבר נקודות. כעת נותרו לו שישה מרוצים לסגור את הפער שנוצר.

רכב הבטיחות נכנס לפעילות במסלול מרינה ביי זו השנה העשירית ברציפות, ומי שהיה שני מהרגע בו נכנסה הוא דניאל ריקיארדו, שהביא 18 נקודות לרד בול. ואלטרי בוטאס ממרצדס סיים שלישי. קרלוס סאינז (רביעי), ג'וליון פאלמר (שישי) וסטופל ואנדורן (שביעי) ניצלו גם הם את הפרישות המרובות קבעו שיאי קריירה מבחינת מיקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully