וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר גבר תרדוף: רענן שקד יערוך את "בלייזר"

17.9.2017 / 13:55

לוואלה ברנז'ה נודע כי שקד יחליף את ליאור נעמן, העורך המייסד של מגזין הגברים מקבוצת ידיעות אחרונות - שפורש כעבור 16 שנה מהתפקיד. במקביל, שקד ימשיך לפרסם כתבות ואת הטור הקבוע שלו במוסף "7 ימים"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

רענן שקד ישמש כעורך הראשי של "בלייזר" – כך נודע לוואלה ברנז'ה. שקד ייכנס לתפקיד בחודש הבא ויחליף את העורך המייסד של מגזין הגברים מקבוצת ידיעות, ליאור נעמן. שקד ימשיך לפרסם במקביל את הטור הקבוע שלו במוסף "7 ימים" וכתבות מגזין שונות.

באוגוסט פורסם בוואלה ברנז'ה כי נעמן פורש מתפקידו. הוא שימש כעורך הראשון של "בלייזר", שיצא לאור לפני כ-16 שנים. נעמן צפוי להישאר בקבוצת ידיעות ולעבור למחלקת שיתופי פעולה מסחריים.

בשבוע שעבר פורסם כי עורך אתר ynet אמנון מרנדה הודיע על פרישה מעולם העיתונות כעבור 20 שנה בקבוצה. מרנדה יעזוב את האתר בנובמבר, ומי שיחליף אותו הוא יון פדר – שחוזר לתפקיד שמילא בעבר.

מרנדה שימש כעורך הראשי של האתר בשנה וחצי האחרונות. פדר שימש כעורך ynet במשך כ-12 שנים, והיה בין מייסדי האתר. מי שהחליף את פדר ב-2013 היה ערן טיפנברון, שעזב את הקבוצה במרץ 2016 - כאשר מיד לאחר מכן חזר פדר לידיעות.

שקד מסר בתגובה: "אני שמח על האתגר החדש ועל ההזדמנות לקחת את בלייזר למקומות חדשים ומרגשים, תוך שמירה על מובילותו כמגזין הגברים האהוב בישראל".

ב"בלייזר" אישרו את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully