וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עקב דבריו נגד צירוף שחקן מוסלמי: אלי כהן התפטר מבית"ר ירושלים

13.9.2017 / 19:52

היועץ שמונה לפני שבוע וחצי בלבד אמר בראיון שלא יביא למועדון שחקן מוסלמי ועורר זעם ענק. בשיחה עם אוחנה הציע להתפטר: "אם נגרם כזה נזק למועדון, אני שם את המפתחות". גיא לוי מועמד להצטרף

צילום ועריכה: קובי אליהו

סערה גדולה בבית"ר ירושלים: אלי כהן התפטר מתפקידו כיועץ לצוות המקצועי, עשרה ימים בלבד לאחר שחזר לקדנציה רביעית במועדון, זאת בעקבות הזעם במועדון על כך שאמר שלא יצרף שחקן מוסלמי לקבוצה. מחזיק זכויות הניהול אלי אוחנה נפגש הערב עם כהן, התנצל על הדברים והציע את התפטרותו, אותה קיבל אוחנה. כעת, גיא לוי מועמד להצטרף לצוות המקצועי.

אוחנה שבר במהלך כל היום את הראש מה לעשות בנדון. בפגישה ביניהם פתר השריף לאוחנה את הסוגיה ואמר לו: "אתה הבאת אותי ואמרתי לך שאני לא אתן לך להסתבך בגללי. אם זה הגיע למצב שנגרם כזה נזק ואני צריך ללכת הביתה אני הולך הביתה, אני האחרון שאגרום נזק לבית"ר, קראת לי והתייצבתי ואם נגרם כזה נזק למועדון אני שם את המפתחות"

בשעות האחרונות היה זעם גדול בבית"ר על היועץ בעקבות התבטאויותיו היום (רביעי) בראיון ל"ידיעות אחרונות", בו אמר כי לא יביא שחקן ערבי או מוסלמי לבית"ר ירושלים. בבית"ר עושים מאמצים גדולים ומשקיעים כספים רבים במאבק באלימות ובגזענות והדברים של כהן פגעו קשות בפועלם.

כהן טען בפני אנשי המועדון כי לא התכוון להצטייר כגזען אלא להסביר כי נפשית הוא עצמו לא יוכל לעבור אירוע נוסף כמו זה עם הצ'צ'נים. השריף אמר: "עברתי גיהנום עם הצ'צנים ורק לזה התכוונתי, לקחו את הדברים למקום של גזענות וזה לא נכון, אני לא גזען".

עוד בנושא

בית"ר ירושלים: "אם לא נהיה יציבים יצחקו עלינו שדיברנו על אליפות"
ברק בכר לקראת לוגאנו: "אנחנו רוצים להמשיך את המומנטום מהליגה"
בוזגלו נפגש עם מכבי חיפה, החוזה בין הצדדים טרם נחתם

הבעלים של בית"ר ירושלים אלי טביב עם אלי כהן, אלי אוחנה. קובי אליהו
הסתבך. אלי כהן/קובי אליהו

יש לציין כי גורמים עסקיים העובדים עם המועדון דרשו את התנצלותו המיידית של המאמן על דבריו וכי במידה וזה לא ייעשה ייתכן כי ינתקו מגע עם המועדון. חלק מהגורמים אף קראו לפטר את היועץ, שבסופו של דבר החליט לקחת אחריות על הסערה ועזב את תפקידו.

היום זכו שחקני הקבוצה לחופש ומחר יחזרו לאימונים. איתי שכטר ינסה להתאמן מחר ואם יהיה בסדר הוא יחזור לאימונים מלאים וישחק בשבת. במידה ושכטר לא יפתח, ייתכן כי ז'אורז'יניו ישחק כחלוץ ואנתוני וארן יהיה על הספסל. בבית"ר מקווים כי רופא הקבוצה ייאשר לטל כחילה לשחק בכדי שיוכל לפתוח על חשבונו של מיקי סירושטיין המורחק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully