וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני ואחרי: היפהפיה שחשפה את השקרים של דוגמניות האינסטגרם

11.9.2017 / 8:55

קרינה אירברי בת ה-27 מאוסטרליה פרסמה תמונה שלה, ולצידה אותה תמונה מעובדת כדי להראות את ההבדל בין המציאות והאינסטגרם: "תאהבו את עצמכן ותפסיקו להשוות את עצמכן למודלים לא מציאותיים"

צילום מסך

בסרטון - קרינה מבלה במלדיביים

לא מעט מהתמונות שאתם רואים באינסטגרם וברשתות החברתיות עוברות עיבוד כלשהו - על אחת כמה וכמה אם מדובר בדוגמניות. הלם. אנחנו יודעים. כאן נחלצת לעזרתכם קרינה אירבי בת ה-27 מאוסטרליה, שחשפה את תעשיית השקר - כשהעלתה בחשבון האינסטגרם שלה שתי תמונות לכאורה זהות - אחת עם עיבוד, ואחת בלי.

עוד בנושא:

הבחור שצילם את התמונה הזו הפך לכוכב רשת (ואהוב הנשים)

איברי, המנכ"לית של חברת בגדי הים מואנה ביקיני, כתבה: "בואו נשחק משחק: מציאות מול אינסטגרם. בכל בוקר אני גוללת את הפיד שלי ומחפשת נשות אינסטגרם שמפרסמות תמונות לא מציאותיות שלהן. הנשים הללו מציגות את התמונות למאות או אלפי עוקבות צעירות שרואות בהן מודל לחיקוי. האמת היא שהנשים הללו לא נראות ככה. הן נראות כמוך, כמו כולן".

אז מה שונה? בתמונה המעובדת, אירבי דאגה להחלקה של העור, הגדלה של הישבן, הכנסה של הבטן והגב, הקטנת הזרועות והצוואר, הסרת צלקות וצלוליטיס, הפיכת שדיה עגולים יותר והרמת ישבנה.

הפוסט הפך ויראלי. תוך 24 שעות השיגה האוסטרלית הצעירה למעלה מ-23 אלף לייקים: "אני פשוט רוצה שתאהבו את עצמכן ושתפסיקו להשוות את עצמכן למודלים לא מציאותיים ברשת".

  • עוד באותו נושא:
  • אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully