וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה: ויקימדיה ישראל העניקה אות לפועלים למען חופש המידע

7.9.2017 / 14:02

האות הוענק בטקס לציון עשור לפעילות ויקימדיה ישראל לאיגוד האינטרנט הישראלי, אוניברסיטת חיפה, שר החינוך לשעבר הרב שי פירון וראש לע"מ לשעבר, אורן הלמן

איציק אדרי, יו"ר ויקימדיה ישראל, אורן הלמן, מנכל לשכת העיתונות הממשלתית (וסמנכ"ל שיווק ורגולציה בחברת החשמל כיום), כריסטוף הנר, יו"ר קרן ויקימדיה העולמית ומיכל לסטר, מנכ"לית ויקימדיה ישראל. אודי גורן,
איציק אדרי, יו"ר ויקימדיה ישראל, אורן הלמן, מנכל לשכת העיתונות הממשלתית/אודי גורן

"אות ויקימדיה למען קידום הידע החופשי בישראל" הוענק אמש (רביעי) לאיגוד האינטרנט הישראלי, אוניברסיטת חיפה, שר החינוך לשעבר הרב שי פירון וראש לע"מ לשעבר, אורן הלמן. האות הוענק לזוכים באירוע שנערך לציון עשור לפעילות ויקימדיה ישראל.

באמצעות אות ויקימדיה לקידום הידע החופשי בישראל מבקשת העמותה להודות ולהוקיר את הארגונים והאישיים שסייעו לעמותה לממש את חזון התנועה – לאפשר לכל אדם גישה לסך כל הידע האנושי. אות ויקימדיה הוענק לראשונה בעולם על ידי ארגון ויקימדיה מקומי ולכבוד כך הגיע יו"ר קרן ויקימדיה העולמית, כריסטוף הנר, לביקור מיוחד בישראל.

עמותת ויקימדיה ישראל הוקמה ב-2007, 4 שנים לאחר הקמתה של ויקיפדיה העברית, על ידי שמונה ויקיפדים במטרה להרחיב את הפעילות של האנציקלופדיה החופשית גם מעבר לפעילות הווירטואלית באמצעות קיום שיתופי פעולה, אירועים וכנסים ותמיכה בקהילת המתנדבים של הפרויקט. יו"ר קרן ויקימדיה העולמית, כריסטוף הנר אמר באירוע: "אות ויקימדיה ישראל הוא הפעם הראשונה בה תנועת ויקימדיה מוקירה את תרומתם של ארגונים ואישיים לקידום חופש הידע והמידע. ברור לנו שבכדי לממש את חזון התנועה, עלינו לעבוד יחד, מתנדבים ושותפים. רק כך נוכל להשיג את המטרה שלנו ולהעצים את כוחנו. אני מקווה שיוזמה ברוכה זו של ויקימדיה ישראל תועתק גם למדינות אחרות ותאפשר לנו להודות לאלה מחוץ לתנועה התומכים בה ובמתנדביה".

  • עוד באותו נושא:
  • ויקימדיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully