וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשות השנייה דרשה - רשת הכינה פרומו חדש

7.9.2017 / 11:00

(עדכון) הרשות השנייה דרשה מרשת להסיר לאלתר את הפרומו לפיו "ערוץ 2 עובר לערוץ 13" - המהווה הטעייה בוטה של הצופים. ככל הנראה, הזכיינית תעלה בקרוב פרומו מתוקן. לאחרונה קשת "ניכסה" לעצמה את יונית לוי בפרומו לגיא פינס

אבי צבי. אודי פורטל, מערכת וואלה! NEWS
אבי צבי/מערכת וואלה! NEWS, אודי פורטל

(עדכון: 12:15)

לקראת הפיצול - הקרב בין רשת לקשת מתחמם: הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו דורשת מרשת להסיר לאלתר את הפרומו המטעה, לפיו "ערוץ 2 עובר לערוץ 13". במכתב שיצא מטעם ניר שוויקי, המנכ"ל בפועל של הרשות, למנכ"ל רשת אבי צבי - הזכיינית נדרשת להפסיק את שידור הפרומו, אותו הגדירו אמש ברשות כ"הטעייה בוטה של הצופים". ככל הנראה, הזכיינית תעלה כבר הערב פרומו מתוקן.

במכתב נטען כי "התשדיר האמור מטעה את הצופים לחשוב שערוץ 2, כפי שהוא היום, עתיד לעבור להיות משודר בערוץ 13. האמור מהווה הטעייה ועומד בניגוד להוראות הדין והוראות כללי הרשות השנייה". הרשות מרשת להעביר את התייחסותה לנושא עד לשעה 10 בבוקר, אך טרם קיבלה ממנה תגובה. כמו כן, מבדיקת הרשות עולה כי התשדיר המשיך להיות משודר גם הבוקר בערוץ 2, ולאור זאת היא נדרשת להסיר אותו לאלתר.

ברקע הדברים, יצוין כי קשת "ניכסה" לעצמה לפני מספר שבועות ראשונה את מגישת המהדורה המרכזית, יונית לוי, בפרומו שמבשר על המעבר של גיא פינס לקשת. בנוסף לכך, האסטרטגיה של קשת הייתה לרכוש את ערוץ 12 בשל ההבנה שהוא ערוץ 2 החדש. המלחמה הנוכחית היא עוד שלב במאבק בין הזכייניות, שעד כה התנהלו תחת אותו בית – ערוץ 2 – והחל מנובמבר יתפצלו לשני ערוצים נפרדים: קשת ב-12 ורשת ב-13. המאבק בין הזכייניות צפוי כמובן להתגבר עם הפיצול הקרב.

סוגיות מהותיות רבות הנוגעות לתיאום בין הזכייניות, בכל הנוגע למהדורת החדשות, טרם נפתרו. על פי חוק, חברת החדשות של ערוץ 2 - תחת השם המסתמן "החדשות" - תמשיך לשדר את המהדורות לשני הערוצים במקביל. ואולם, הדבר יצריך את שיתוף פעולה של הזכייניות, כמו גם מספר בעיות שלא ברור עדיין כיצד ייפתרו בחדשות 2.

ברשת סירבו להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully