וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היא מתפרנסת מלטייל מסביב לעולם וטוענת שגם אתם יכולים

7.9.2017 / 23:30

ניקולה איסטרבי החליטה לקחת שנת חופשה מהלימודים ולצאת לטייל - אך לבסוף הטיול נמשך עד היום והפך למקור ההכנסה שלה -" לא הכרתי אף אחד שהתחרט על כך שטייל"

Polkadot Passport

מי לא היה רוצה לבלות את חייו במסע תמידי מסביב לעולם? לצבור חוויות, לראות מקומות חדשים ופשוט לחיות בתחושה מתמשכת של חופש אמיתי? כך בדיוק נראים חייה של ניקולה איסטרבי, אוסטרלית בת 23, שביקרה כבר ב-46 מדינות בחמש יבשות שונות, וברגע שתכירו את הסיפור שלה אין שום ספק שתחושו קנאה אדירה.

לפני ארבע שנים, כאשר הייתה בת 19, איסטרבי החליטה לקחת שנת חופש מהלימודים, מתוך כוונה לנסוע לטייל ולאחר מכן לחזור ולהשלים את התואר בצילום שהחלה ללמוד. "אחרי שנה של לימודים באוניברסיטה, לא ממש נהניתי והבנתי שאני לא באמת צריכה ללמוד צילום כדי לרדוף אחרי החלום שלי", סיפרה, "תמיד רציתי לנסוע לטייל, אז לקחתי שנת חופש ונסעתי לראשונה, לבדי, למסע באירופה".

עוד בנושא
16 מדינות בשנה: הצצה לחיי המלצרית שחיה כמו מיליארדרית
9,000 דולר לצילום: הזוג שמטייל בעולם ועושה מזה כסף

עוד באותו נושא

בת 22 מסתובבת בעולם בחינם - וגם מקבלת ים של מתנות

לכתבה המלאה

אלא שההגעה לצד השני של העולם שינתה את התוכניות של איסטרבי, והיא החליטה לא לחזור הביתה. "נדבקתי במקרה קשה של חיידק טיולים", אמרה, "אף פעם לא חלמתי שזה יהפוך לקריירה במשרה מלאה. אחרי שנתיים בהן טיילתי לבד, העוקבים אחר הבלוג שלי ואחר עמוד האינסטגרם שלי החלו לגדול, וההזדמנויות התחילו לצוץ. בשלב זה, החלטתי לא לחזור לחיים הנורמליים, ובמקום זה - לנסות להתפרנס מטיולים".

"החלטתי לצאת מאיזור הנוחות שלי, לפתוח את הראש לדברים חדשים ולחיות את החיים הכי מרגשים והרפתקניים שאפשר", המשיכה בסיפורה המרתק, "אחרי ארבע שנים של טיולים, רציתי להפסיק לטייל עבור עצמי ולמצוא מטרה אמיתית לכך. אני עדיין לא יודעת בדיוק מהי, אבל אני במסע שמטרתו לגלות. צירפתי גם בני משפחה וחברים לטיולים שלי, כדי שאוכל לחלוק את החוויות שלי עם אנשים שאני אוהבת, ולהספיק לשמור אותן לעצמי".

בסופו של דבר, איסטרבי הצליחה להפוך את התשוקה שלה לטיולים לקריירה מעוררת קנאה, על ידי ניהול בלוג על חייה בדרכים וכתיבת טיפים לקוראים. מובן שזה לא הזיק לה, כאשר האינסטגרם שלה החל למשוך עוד ועוד תשומת לב. כיום, לעמוד שלה יש 246 אלף עוקבים והיא מקבלת מימון משלל חברות תיירות, אטרקציות ומוצרים שרוצים לפרסם אצלה.

"כשהתחלתי לטייל, עבדתי במספר עבודות מזדמנות וצילמתי באירועים כדי לממן את המסעות שלי", סיפרה, "כיום, אני ברת מזל מספיק כדי להרוויח מהבלוג ומהאינסטגרם. רוב הזמן כשאני מטיילת, ההוצאות שלי משולמות על ידי הלקוחות. זה אומר שאני חוסכת יותר כסף כשאני מטיילת מאשר כשאני בבית. הטיולים תמיד יהיו בדם שלי, וקשה לי לדמיין אותי מפסיקה לטייל. עם זאת, אני חיה ממזוודה כבר שנה ומוכנה להתיישב קצת. לא במובן המסורתי, אלא רק למצוא מקום שאליו אוכל לחזור בין הטיולים".

אז איך אפשר לחיות את החלום, כמו איסטרבי? "תתחילו בקטן אבל תחשבו בגדול", היא מייעצת, "אם אתם רוצים לחיות חיים הרפתקניים אבל לא יכולים להרשות לעצמם טיול של חודשים באירופה, תתחילו עם הרפתקאות בחצר האחורית שלעם. תהיו מציאותיים. תבינו שצריך להקריב דברים אם רוצים לטייל. תתקבעו לעצמכם מטרות ותעבדו קשה להשיג אותן. תמצאו דרך להרוויח כסף מהכישורים שלכם והכי חשוב - תהיו אמיצים. אל תחכו שמישהו יבוא איתכם. יציאה מאיזור הנוחות שלכם תשנה את חייכם. פגשתי המון אנשים שמתחרטים על כך כך שאינם מטיילים מספיק, אבל לא הכרתי אף אחד שהתחרט על כך שטייל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully