וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורמולה 1: לואיס המילטון ניפץ את השיא עם פול פוזישן מספר 69

שבוע אחרי שהשווה את השיא של מיכאל שומאכר, הנהג הבריטי של מרצדס ניצח במקצה הדירוג במונזה אחרי יום ארוך עם הרבה גשם והרבה עצבים. סבסטיאן פטל סיים שמיני, אך יזנק מהמקום השישי

לואיס המילטון נהג קבוצת מרצדס, פורמולה 1. רויטרס
השיא נשבר. לואיס המילטון/רויטרס

שבוע אחרי שהשווה את שיא הניצחונות במקצי הדירוג של מיכאל שומאכר, לואיס המילטון הצליח הערב (שבת) להפוך לשיאן החדש של התחום בפורמולה 1 עם פול פוזישן מספר 69 בקריירה. הנהג הבריטי של מרצדס עשה את זה דווקא במסלול האהוב על שומאכר, בבית של פרארי במונזה, איטליה.

המסלול הרטוב במונזה, איטליה, פורמולה 1. רויטרס
זמן המתנה ארוך. המסלול המוצף במונזה/רויטרס

אחרי יום רטוב וארוך שעורר את זעמם של הנהגים והצופים כאחד, המילטון סיפק את ההקפה הטובה ביותר עם 1:34.660 והקדים את מקס פרסטאפן ודניאל ריקיארדו שבהמשך קיבלו עונשים ונדחקו לאחור. סבסטיאן פטל, מוליך דירוג הנהגים שמקדים בשבע נקודות את המילטון, רשם מקצה מאכזב וסיים שמיני, אך התקדם למקום השישי בעקבות העונשים של פרסטאפן וריקיארדו. הרוקי הקנדי לאנס סטרול התקדם בעקבות השינויים למקום השני.

יום המוקדמות, כאמור, לווה בגשמים עזים שהציפו את המסלול המהיר של מונזה. רומן גרוז'אן הצרפתי התנגש במעקה הבטיחות אחרי ארבע דקות בחלק הראשון של המוקדמות, ואז התפרץ: "לא היינו צריכים לצאת בכלל, זה לא דבר שאמור לקרות בפורמולה 1". המסלול נותר מוצף והקהל המתוסכל עמד ביציעים תחת הגשם, כאשר מקצה אחר הצהריים החל באיחור של יותר משעתיים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אוהדי פורמולה 1, מונזה, איטליה. רויטרס
האוהדים סבלו ביציעים/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully