וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זו כבר ליגה אחרת: גם בלומינגדיילס עושה משלוחים חינם לישראל

31.8.2017 / 14:11

לאחר "טרגט" ומותגים בינלאומיים אחרים, נכנסת גם רשת הכלבו היוקרתית למשחק. כעת תוכלו לרכוש את מיטב פריטי האופנה ולשלוח לישראל ללא עלות. נשמע טוב, אלא שיש קאץ', שמוביל לעוד קאץ'

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הזדמנות מצוינת לקנות מותגי אופנה, אבל תצטרכו לחפש טוב כדי לא להיתקל במחירים גבוהים. בלומינגדיילס/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשורה חדשה בקדחת המשלוחים הבינלאומיים בחינם לישראל: אחרי "טרגט" ורשתות אופנה עולמיות אחרות, נכנסת גם רשת הכלבו היוקרתית בלומינגדיילס למשחק.

המבצע יימשך עד ה-4 בספטמבר, אבל לפני שמסתערים על החנות, חשוב לזכור קאץ' קטן ואפילו שניים: המשלוח בחינם יחול רק על הזמנה מעל 200 דולר, כשברכישה של מעל 75 דולר תשלמו מס קנייה על פי חוקי המכס במדינת ישראל. במלים אחרות, בניגוד לרכישות קודמות, בהן יכולתם לרכוש במחירים מינימליים, במקרה הזה לא תוכלו לחמוק מהמס. ועדיין, עם היצע המותגים של הכלבו, כל העסק הזה שווה בדיקה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא לשכוח לעשות את החישוב הנכון עבורכם/מערכת וואלה!, צילום מסך

בלומינגדיילס פעילה מאז 1872 ונחשבת לתו איכות בין רשתות הכלבו בצפון אמריקה. הרשת, היום בבעלות מייסיז, צברה תאוצה בראשית שנות ה-80, לאחר שזינקה בעיקר בחוף המזרחי. חנות הדגל בניו יורק הפכה לשם נרדף ליוקרה, שדעכה עם השנים לאור ריבוי הרשתות ונגיסת השוק המקוון בתעשייה.

בניגוד לקמעונאיות אחרות כמו וולמארט וטרגט, סביר להניח שתגלו שהמחירים גבוהים, אם כי סיור באתר החנות מגלה שיש בה לא מעט מוצרים בהנחה. הרשת מחזיקה בכל מותגי האופנה והאבזור לבית הנחשבים בארצות הברית.

המבצע של בלומינגדיילס מצטרף, כאמור למבצעים אחרים תחת החברה הישראלית לשעבר Borderfree. חברה זו הוקמה ב-1999 על ידי היזם יובל טל, והיא עוסקת במסחר אלקטרוני. ב-2014 היא נמכרה לתאגיד האמריקאי Pitney Bows בסכום של 450 מיליון דולר.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לפני 18 שנה הקים את Borderfree. היזם הישראלי יובל טל/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully