וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסו אביטן מונה למאמן הפועל חדרה

31.8.2017 / 8:07

שחקן העבר יחליף בקבוצה מהלאומית את מומו ניסטל, שהתפטר בסוף השבוע. הגעתו הושלמה לאחר קבלת אור ירוק מאלונה ברקת, זאת שכן אביטן אימן עד כה במחלקת הנוער של באר שבע

ניסו אביטן מאמן הפועל חדרה. שלומי גבאי
אביטן עם המנכ"ל של חדרה, אלי דגני/שלומי גבאי

הפועל חדרה, שעלתה העונה לליגה הלאומית, מינתה את ניסו אביטן למאמנה החדש והוא יחליף את מומו ניסטל, שהתפטר בסוף השבוע החולף.

אביטן בן ה-46 הוא אחיינו של שלום אביטן, כוכב העבר של הפועל באר שבע והפועל תל אביב. לאחר פרישתו מכדורגל, הוא אימן את קבוצת הנערים והנוער של באר שבע, שם עלה ליגה והגיע לגמר הגביע לנוער. השידוך בינו לבין חדרה נוצר לאחר שיחה בין יו"ר הקבוצה אורן גולן לבעלים של הפועל באר שבע, אלונה ברקת, שנתנה אור ירוק למהלך.

היו"ר גולן אמר: "אני מכיר את ניסו זמן רב ותמיד הערכתי אותו כאדם מדהים וכאיש כדורגל מוכשר. הוא מגיע רעב להצליח ואני בטוח שהוא יתחבר מהר מאוד לשחקנים ולמועדון בכלל. אני מודה לאלונה ברקת על הנכונות לעזור ובטוח שגם היא תחזיק אצבעות להצלחה שלנו ושל ניסו". אביטן הוסיף: "אני שמח מאוד להיות פה. זה אתגר חדש עבורי. אני מודה להנהלה ולראש העיר על האמון שנתנו בי ומקווה מאוד להצליח יחד עם הקבוצה".

המאמן החדש אמור להעביר מחר אחר הצהריים את אימון הקבוצה והוא יעמוד על הקווים כבר במשחק ביום שישי הקרוב בעילוט מול הפועל נצרת עילית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully