וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה: פרדי דוד מונה למנהל המקצועי של הבוגרים

יממה לאחר התבוסה 4:0 בכפר סבא, הבעלים דורון גלנט ביצע זעזוע וקידם לפרונט את המאמן הוותיק ששימש עד כה כמנהל המקצועי של מחלקת הנוער, וכעת יעבוד לצידו של המאמן הצעיר אורן קריספין

פרדי דוד מאמן הפועל רמת גן. ברני ארדוב
עובר מהנוער לבוגרים, בקרוב המאמן הראשי? פרדי דוד/ברני ארדוב

רק אתמול הושפלה הפועל פתח תקוה כשהובסה 4:0 בחוץ מול הפועל כפר סבא והיום (שלישי) מגיע הזעזוע: הבעלים של המועדון דורון גלנט הודיע על שינוי מהותי ולפיו פרדי דוד, מי שמשמש כמנהל המקצועי של מחלקת הנוער של המועדון, יעבור להיות המנהל המקצועי של קבוצת הבוגרים ו"יחבור לאורן קריספין" בנוסף לתפקידו המקורי. ברוך סער אשר שימש בתפקיד הזה עד כה, מונה למנכ"ל המועדון.

פרדי דוד, שגדל בהפועל פתח תקוה, אימן בעונה שעברה את הפועל קטמון וחזר למועדון ממלאבס הקיץ למרות שקיבל הצעה מהפועל תל אביב. דוד עבר בכל מחלקות הנוער של הפועל פתח תקוה ואף זכה עם קבוצת הנוער בעבר בקבוצה שבה כיכבו אז יוסי שבחון ויניב לוזון.

עוד בנושא:

לאומית: הפועל כפר סבא הביסה 0:4 את הפועל פתח תקוה

אורן קריספין מאמן הפועל פתח תקוה. יוסי ציפקיס
כבר מרגיש את הלחץ. אורן קריספין/יוסי ציפקיס

גלנט הבעלים פרסם הודעה בפייסבוק של הקבוצה בעקבות ההפסד המפתיע לכפר סבא וכתב: "אני משוכנע כי חווינו תקלה חד פעמית ופנינו ליום שישי הקרוב במשחק מול מרמורק. יש לנו קבוצה עם שחקנים מצוינים ואני משוכנע שכל מערכי הקבוצה יתחברו בזמן הקרוב והניצחונות בואו יבואו".

השינוי הזה מגיע כבר במחזור השני אחרי שבמחזור הפתיחה ניצחה הקבוצה 0:1 את הפועל קטמון באצטדיון המושבה. אורן קריספין, המאמן שצמח במועדון והוליך את קבוצת הנוער לזכייה מפתיעה מאוד בגביע המדינה לפני שנתיים, ספג הרבה מאוד ביקורות מאוהדי הקבוצה אחרי התבוסה בכפר סבא ואין ספק שהמינוי של פרדי דוד צפוי לכרסם בסמכויותיו המקצועיות בקבוצה הבוגרת, שהתחזקה בקיץ בשחקנים מובילים כמו אדריאן רוצ'ט, נס זמיר וברנקו מיכאלוביץ' - כולם כיכבו בליגה הלאומית בעונה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully