וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"משולח רסן וחסר מעצורים": "לה מונד" הקדיש כתבה ליאיר נתניהו

25.8.2017 / 17:48

ההקצנה לימין, ההשוואה בין השמאל לניאו נאצים - והרומן עם החברה הנורבגית: העיתון הצרפתי הנחשב פרסם כתבת פרופיל מקיפה על בנו של ראש הממשלה, בעקבות הסערות האחרונות שהיה מעורב בהן, תחת הכותרת "האם הוא ימני יותר מאבא שלו?"

צילום: ארכיון וואלה!NEWS, עמוד הפייסבוק של פרוייקט שישים ואחת, עריכה: ורד לידני

העיתון הצרפתי "לה מונד" הקדיש היום (שישי) כתבת פרופיל ליאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, במגזין השבועי. כותרת הכתבה בעיתון, אחד החשובים והנפוצים באירופה, היא "האם הוא ימני יותר מאבא שלו?".

הכתבה עוסקת בהתבטאויותיו האחרונות של נתניהו הבן, בעיקר בעקבות האירועים האחרונים בשרלוטסוויל. "הוא הכריז כי השמאל יותר מסוכן מהניאו נאצים", נכתב בכותרת המשנה של המאמר.

ראש הממשלה בנימין נתניהו ובני משפחתו בקלפי בשכונת רחביה בירושלים, ינואר 2013. מרק ישראל סלם / ג'רוזלם פוסט,
אחראי להקצנה ימינה. יאיר נתניהו ואביו, ראש הממשלה/מרק ישראל סלם / ג'רוזלם פוסט

העיתון מגדיר את נתניהו הבן, בן 26, כמי שנמצא "ימינה מאביו" ומעלה את הסברה לפיה "הוא אחראי לפנייה הקיצונית ימינה של אביו". הכתבה גם מציגה אותו נתניהו כמי שמתאפיין בסגנון ביטוי "משולח רסן וחסר מעצורים", ולדבריה הוא "תוקף באופן קבוע את התקשורת ואת ארגוני השמאל".

הכותבת מפרטת גם על שירותו הצבאי של נתניהו ביחידת דובר צה"ל, על לימודי באוניברסיטה העברית וכן על הקשר שניהל עם חברה נורווגית, שלדברי העיתון הצרפתי "הרתיח את חברי הממשלה החרדיים".

ND - מכון מולד הגיש כתב תביעת דיבה נגד יאיר נתניהו בנו של ראש הממשלה. מערכת וואלה! NEWS
הרתיח את חברי הממשלה החרדים. יאיר נתניהו/מערכת וואלה! NEWS

בשבוע שעבר, עוד לפני שראש הממשלה התייחס להשוואה של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ בין שני הצדדים המפגינים בווירגיניה, כתב בנו כי הניאו-נאצים בארהב הם "זן נכחד" והזהיר מעליית גורמי השמאל הרדיקלי בארצות הברית.

"אני יהודי, אני ישראלי, הנמושות הניאו-נאציות בווירג'יניה שונאים אותי ואת משפחתי. אבל הם שייכים לעבר. הם זן נכחד. הבריונים של אנטיפה ו-BLM ששונאים את מדינתי (וגם את אמריקה, לדעתי) בדיוק באותה מידה הולכים ומתחזקים והופכים לדומיננטיים מאוד באוניברסיטאות ובחיים הציבוריים בארצות הברית". מקורבים לראש הממשלה הגיבו ואמרו כי "יאיר נתניהו הוא אדם בוגר, ודעותיו הן שלו בלבד".

הסטטוס של יאיר נתניהו נגד ארגוני השמאל. מתוך פייסבוק, מערכת וואלה! NEWS
הסטטוס של יאיר נתניהו נגד ארגוני השמאל/מערכת וואלה! NEWS, מתוך פייסבוק

בתחילת החודש הגיש ארגון "מולד" תביעת דיבה נגד נתניהו הבן, בשל דברים שכתב בפוסט שעלה בעמוד הפייסבוק האישי. בין היתר האשים נתניהו את "מולד" בהיותו ארגון "אנטי ציוני ורדיקלי, שממומן בידי הקרן להשמדת ישראל".

נתניהו כתב את הדברים בתגובה לפוסט שעסק בעניינו בעמוד פרויקט התחקירים "61", והפנה, בין היתר, האשמות כלפי בנים של ראשי ממשלה בעבר - אריאל שרון, אהוד אולמרט ושמעון פרס. הוא שלח "מסר לכל חברי הקרן להשמדת ישראל וגרורותיהם", והוסיף שני סמלי אימוג'י, של אצבע משולשת ושל צואה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully