וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני הרצליה: ג'ף אדריאן חתם לשנתיים נוספות

24.8.2017 / 20:17

הסנטר האמריקאי (31, 2.01), שהגיע בקיץ שעבר לקבוצה מהשרון, יישאר לשתי עונות. אדריאן עצמו חיפש קבוצה אחרת, אבל אחרי שלא מצא כזו הסכים להתפשר בדרישות הכספיות ולהישאר

שחקן בני הרצליה ג'ף אדריאן. לירון מולדובן
נשאר בשרון. אדריאן/לירון מולדובן

בני הרצליה הודיעה הערב (חמישי) על הארכת חוזהו של הסנטר האמריקאי ג'ף אדריאן בשנתיים נוספות. בהרצליה ניהלו מגעים מסוף העונה שעברה עם אדריאן, מגעים שהואצו בשבוע האחרון, כשבמועדון האמינו כי הוא יוכל להיות זה שישלים את הסגל לקראת העונה הבאה. אדריאן, שלא מצא קבוצה אחרת, בסופו של דבר הסכים להתפשר בדרישות הכספיות שלו ונשאר במועדון.

אדריאן (31, 2.01) הוא בוגר אוניברסיטת קונטיקט היוקרתית משנת 2009 שהחל את הקריירה המקצוענית שלו בליגה השנייה בספרד לפני שהגיע ל-NBA לגולדן סטייט בה שיחק 23 משחקים בעונת 2010/11. את העונה שלאחר מכן פתח בבנטון טרוויזו בשל השביתה, חזר לתקופה קצרה ליוסטון רוקטס אך שוחרר ועבר לליגת הפיתוח. הפריצה לשו ב-NBA הגיעה בעונת 2012/13 במדי שארלוט, בה שיחק 52 משחקים ורשם 4 נקודות ו-3.8 ריבאונדים למשחק.

את העונה שלאחר מכן פתח גם כן במדי הבובקאטס, אך נשלח בטרייד למילווקי וסיים נהדר את העונה עם 10.9 נקודות ו-7.8 ריבאונדים במדי הבאקס. ההצלחה הובילה אותו לחוזה ביוסטון, ממנו שוחרר לפני תחילת העונה, ומשם עבר למינסוטה, אך גם ממנה שוחרר בינואר 2015. הפורוורד עבר בשלב זה לגואנדונג הסינית בה שיחק למשך חודש וחצי לפני שהוצא מהסגל לטובת עמנואל מודיאיי, ולאחר מכן לא שיחק שנה וחצי עד שחתם בהרצליה. ב-33 משחקים רשם 14.4 נקודות ו-8.2 ריבאונדים למשחק.

אדריאן משלים את הסגל של הרצליה לעונה הבאה והוא ממשיך במועדון לצד הזרים חליל קנאסביץ' וטוריאן גרין אליהם הצטרפו דומיניק ארצ'י ואקסבייר ת'יימס. בגזרת הישראלים ממשיכים במועדון תום מעיין, אור לאומי ודי ג'יי שארפ והצטרפו שון דאוסון ואלכס רוזנברג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully