וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחור פתר תעלומת ילדה חטופה והציל אותה בזכות פיצה

15.8.2017 / 9:34

אחרי שהמשטרה נכשלה במציאת האב ובתו החטופה, חבר ותיק של האב פנה אליו בפייסבוק כדי לדלות פרטים על מקום הימצאו והצליח לשכנע אותו להעביר את כתובתו כדי שיוכל לפנק אותו בפיצה עד הדלת

הארי בראון בן ה-21 הצליח לפתור תעלומה משטרתית ומצא ילדה אמריקאית חטופה בת 4 במוטל באריזונה, וכל זה בלי לזוז מחדר השינה שלו ובמרחק של שמונה אלף קילומטרים משם. הארי בראון, עובד של מרכולי סיינסבורי'ס שמתגורר בלונדון, שוחח עם האב החוטף בפייסבוק והצליח לקבל ממנו את כתובתו המדויקת, במוטל מוזנח בקינגמן, כדי שיזמין לו פיצה על חשבונו. במקום שליח עם פיצה, הגיעה לדלת חדרו המשטרה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איווט הנלי בת ה-4 נעלמה עם אביה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד ב"אסור לפספס":

סבה וסבתה של איווט הנלי הקטנה, גארי וקים פורסטר, פנו למשטרה אחרי שאביה, וירג'יל הנלי בן ה-28, לקח אותה ונעלם. ב-20 ביוני, באותו יום בו הסבים פנו למשטרה כדי לדווח על היעלמותם, הם גם קיבלו מבית המשפט משמורת מלאה על נכדתם לאחר שנמצא כי איווט נמצאת במצב נפשי לא טוב בגלל אביה.

המשטרה המקומית יצאה למסע חיפושים אחר האב המזניח ובתו, שהספיק בינתיים לברוח מקליפורניה, אולם עברו כמעט שלושה שבועות מאז נעלמו, והסבים החלו לחפש פתרונות יצירתיים. הם פנו לאדם זר לחלוטין בפייסבוק, הארי בראון, שנמצא ברשימת החברים של האב שקורא לעצמו שם "מארק ג'ונסון" וביקשו את עזרתו במציאתם. הם פנו לעוד חברים משותפים בהצעה לשלם 2,000 דולר לכל מי שיוכל למסור מידע שיביא למציאתם וציינו שהבת נמצאת בסכנה.

עוד באותו נושא

נחטפה, נכלאה ונאנסה במשך חודשיים ע"י רוצח סדרתי - וזה רגע השחרור שלה

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הארי בראון הכיר את האב וניסה לסחוט ממנו פרטים/מערכת וואלה!, צילום מסך

בראון מיד נענה לבקשתם ויצר קשר עם ורג'יל האב, אותו הוא הכיר לפני כמה שנים ברשת. השניים החלו לפטפט ומהר מאוד חשף האב בפני בראון שהוא נמצא במוטל עם אשתו ובתו ושהוא שונא את אריזונה כי ממש לח שם. בהמשך בראון הציע לשלוח לו פיצה עד הבית על חשבונו וביקש שימסור לו את כתובתו המלאה. האב נתן לו את הפרטים, כולל מספר החדר שלו, וזה מיהר ליצור קשר עם הסבא. המשטרה הגיעה למקום במהרה ועצרה את האב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האב מוסר את כתובתו לבראון/מערכת וואלה!, צילום מסך

איווט התאוששה וחזרה לגור עם הסבים שלה בקליפורניה. בראון, שמתכנן לטוס בקרוב לקליפורניה לבקר אותה, סיפר: "היא מאושרת היכן שהיא נמצאת עכשיו. בכיתי הרבה כשראיתי תמונות שלה לצד סבא וסבתא. המשטרה ניסתה למצוא אותה מאז מאי ואני תוך יומיים עליתי על המיקום המדויק שלה. זה צירוף מקרים הזוי שיצא לטובתנו. אני בטוח שאיווט חיה לפני זה בסיוט ועכשיו היא נמצאת במקום המושלם בשבילה וחיה חיים מאושרים". הוא משחזר את השיחה עם האב החוטף: "הוא אמר שהוא לא רוצה פיצה, אבל חברתו רוצה. הוא נתן לי את כתובתו המדויקת ואת מספר החדר שלו. התקשרתי לגארי מיד".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עכשיו היא גרה עם סבא וסבתא וחזרה לחייך/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully