וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר הליגה להגנה היהודית שניסה להתאבד מת בבית החולים

14.11.2002 / 16:00

לפני עשרה ימים, בעת שהיה במעצר, חתך אירוו רובין את גרונו ואז קפץ או נפל מגובה 5 מטר; נעצר לפני כשנה בחשד שתיכנן לפוצץ מסגד בלוס אנג'לס; משפחתו: הוא הותקף על ידי מוסלמים

מנהיג הליגה להגנה יהודית, אירוו רובין, שניסה להתאבד לפני עשרה ימים, מת היום בבית חולים בלוס אנג'לס. רובין היה שרוי בתרדמת מאז ניסיון ההתאבדות. בקול ישראל דווח כי אלמנתו, שלי, תובעת מהמשטרה לחקור אם מדובר בהתאבדות או ברצח.

סוכנויות הידיעות, "הארץ", מוסיפות:

רובין, שנעצר בחשד שתיכנן לפוצץ מסגד בארה"ב, ניסה להתאבד במרכז המעצר הפדרלי בלוס אנג'לס. מקורבים לרובין טענו כי לא מדובר בניסיון התאבדות אלא בתקיפה על ידי עצירים מוסלמים.

התקרית אירעה בזמן שרובין והעצירים האחרים היו בתור לארוחת בוקר. רובין, בן 57, חתך את גרונו בסכין גילוח ואז נפל או קפץ ממרפסת בגובה חמישה מטרים.

רובין היה אמור להופיע כמה שעות לאחר מכן בבית משפט לשימוע בעניינו. משפחתו של רובין טענה כי הוא הותקף על ידי אסירים אחרים ולא ניסה להתאבד. "בעלי מעולם לא ינסה להרוג את עצמו. זו היתה תקיפה", אמרה אשתו, שלי. "ראיתי את בעלי אתמול. הוא היה בדיוק כמו קודם. הוא לא אמר שלום. הוא אמר שאני אראה אותו בבית משפט מחר. הוא היה בסדר".

רובין ושותפו, ארל קרוגל, נעצרו ב-11 בדצמבר באשמה שתיכננו לפוצץ את מסגד "המלך פאהד" בלוס אנג'לס. כמו כן, השניים הואשמו בניסיון לפגוע בלשכתו של חבר הקונגרס דארל איסה מקליפורניה. איסה הוא נכדם של מהגרים מלבנון.

רובין, שמאחוריו כבר 40 מעצרים, הצטרף לליגה להגנה יהודית בשנות ה-70 והפך ליו"ר הליגה ב-1985. ב-1989, הואשם מרדכי לוי, מנהיג התנועה היריבה - "הארגון להגנה יהודית" - ביריות לעבר רובין ופציעת שלושה אחרים בניו יורק. לוי הורשע בתקיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully