וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערב ט' באב: שריפה פרצה בבית כנסת במבוא חורון; ספרי תורה עלו באש

31.7.2017 / 21:24

לא היו נפגעים באירוע, וספרי קודש רבים נשרפו כליל. לוחמי אש פעלו לכיבוי השריפה וחילצו את הספרים שנפגעו. נפתחה חקירה לבדיקת נסיבות השריפה. תושב: "נבכה שבעתיים על שריפת עוד בית מקדש"

צילום: מתי גולדשטיין

שריפה פרצה הבוקר (שני) בבית כנסת ביישוב מבוא חורון שבאזור מודיעין. האירוע התרחש בסמוך לשעה 05:00 לפנות בוקר, אז התקבל דיווח בכיבוי האש על קרוואן שנשרף כליל. לא היו נפגעים באירוע, אך כתוצאה מהשריפה נגרם נזק רב למבנה, ובנוסף לכל עלו בראש שלושה ספרי תורה וספרי קודש רבים.

לוחמי אש מהיישובים מתתיהו וגבעת זאב, יחד עם כוחות נוספים, פעלו לכיבוי האש וחילצו את הספרים שנפגעו. משטרת מחוז ש"י, בשיתוף עם חוקרי כיבוי, פתחו בחקירה לבדיקת נסיבות השריפה.

ערב ט באב, בית כנסת ביישוב מבוא חורון עלה באש. ספרי תורה נשרפו. מתי גולדשטיין, מערכת וואלה! NEWS
נזק רב נגרם למבנה. השריפה במבוא חורון, הבוקר/מערכת וואלה! NEWS, מתי גולדשטיין

ביישוב מתוכננת הלוויה שבסופה ייקברו ספרי התורה שעלו באש. מתי גולדשטיין, תושב מבוא חורון, אמר כי קיבל הודעה לפנות בוקר על כך שבית הכנסת נשרף. "הגעתי למקום, ראיתי את בית הכנסת עולה בלהבות יחד עם ארון הקדוש וספרי התורה. זה מחזה לא פשוט", סיפר.

"מדובר בבית כנסת מרכזי ביישוב, שמשמש את התושבים, ויש אנשי מקצוע שבוחנים בדיוק מה קרה שם", הוסיף. על העיתוי שבו נשרף בית הכנסת, ערב תשעה באב, אמר גולדשטיין: "ביום שבו אנו מקוננים על שריפת בית המקדש, נבכה שבעתיים על שריפת עוד בית מקדש". לדבריו, "לקדוש ברוך הוא יש את הדרך שלו. נסתרות דרכי השם. כל אחד יקבל על עצמו להתחזק במשהו ונעבור גם את המשבר הזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
ערב ט באב, בית כנסת ביישוב מבוא חורון עלה באש. ספרי תורה נשרפו. מתי גולדשטיין, מערכת וואלה! NEWS
אחד מספרי התורה שנשרפו, הבוקר/מערכת וואלה! NEWS, מתי גולדשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully