וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: וארן גנב את ההצגה: "יש לי עוד הרבה עבודה"

31.7.2017 / 8:56

אחרי שכבש צמד ובישל והוליך את בית"ר ירושלים לניצחון בגביע הטוטו, וארן קיבל מחמאות וחשף מהו שמו האמיתי: "קוראים לי גאטאן, אתם תקראו לי אנתוני". בקבוצה נשמו לרווחה מהניצחון: "הפסד נוסף, ורף המתיחות רק היה עולה"

מגד גוזני

למרות שמדובר בגביע הטוטו, בבית"ר ירושלים נשמו לרווחה לאחר הניצחון אמש (ראשון) 1:3 על מ.ס אשדוד. בעשרה ימים שעברו מאז ההשפלה שעברה הקבוצה בבורגס, המועדון נמצא תחת מתח גדול בין הבעלים אלי טביב למאמן שרון מימר, כשבמקביל הקהל מתוסכל, שחקנים ממורמרים על דקות משחק, או איך שהגדיר זאת אתמול גורם במועדון: "גביע הטוטו או לא, אם היינו מפסידים היום, רף המתיחות רק היה עולה למקומות שבבית"ר לא רוצים לחזור אליהם".

עוד בנושא

נושמים לרווחה בגביע הטוטו: בית"ר ירושלים ניצחה 1:3 את מ.ס אשדוד
שרון מימר: "יש אכזבה ממה שקרה לנו, אבל ממשיכים הלאה"
עוד ממאמן בית"ר ירושלים: "המצב לקח אותנו לאנרגיות פחות טובות"
יוסי מזרחי על הפסד אשדוד: "לא ייצרנו מצבים, נלמד מהטעויות שעשינו"

אנתוני וארן בית"ר ירושלים. מגד גוזני
וארן מסופק/מגד גוזני

מי שגנב את ההצגה אתמול היה אנתוני וארן, שהבקיע שני שערים ובישל שער נוסף ליוסי בניון. וארן זכה למחמאות מאלי אוחנה, מהצוות המקצועי ומהשחקנים. הוא נראה נרגש בסיום אך אמר: "אני עדיין רוצה להוכיח שאני ראוי להיות בליגת העל ובבית"ר ירושלים, יש לי עוד הרבה עבודה". כשנשאל מה שמו האמיתי אמר: "השם שלי הוא גאטאן וארן. אנתוני זה השם השני שלי אבל כאן יותר קל לאנשים להגיד אנתוני וזה בסדר".

המאמן שרון מימר עשה מספר ניסיונות אתמול אך במחצית השנייה חזר לתבנית המקורית שלו, כאשר אנטואן קונטה עבר לשחק מגן. המאמן ירצה לצרף בלם אך כל עוד זה לא יקרה, ייתכן כי קונטה ימשיך כבלם בלא מעט משחקים. בבית"ר אמרו אתמול כי הכל פתוח לגבי התפקיד של הזר השישי - בלם או חלוץ, וכי ברגע שיימצא אחד מהשניים הקבוצה תלך על זה. אגב, בבית"ר הבינו כי ייתכן ויהיו התפתחויות מכיוון לוריין בנוגע ללינדסי רוס בשבועיים הקרובים וייתכן מצב כי הוא כן ישוחרר בסופו של דבר.

איתי שכטר הוזמן כשחקן ה-19 למשחק אתמול אך שוחרר לפני המשחק ויזכה למנוחה עד ליום רביעי, כמו גם עידן ורד. בבית"ר העירו לאריק סאבו על העצבים במשחק אתמול שיכלו להוביל לכרטיס אדום. סאבו היה קרוב להרחקה גם במשחק בבורגס והמאמן שרון מימר צפוי לשוחח איתו בנושא.

במחזור הבא של גביע הטוטו תשחק בית"ר בבאר שבע. על אף העובדה שבאר שבע תגיע לאחר משחק הגומלין נגד לודוגורץ וסביר להניח שתשתף לא מעט מחליפים, בבית"ר מסתכלים על המשחק כסוג של מבחן ברמת ההתמודדות של הסגל מול קבוצה איכותית. אגב, עד עתה מכרה הקבוצה קרוב ל-4,000 מנויים, כמה מאות יותר מהשנה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully