וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווינסי מילר חתם לשנתיים בבאמברג, ניקולה מירוטיץ' מחוץ ליורובאסקט

הפורוורד שסיים את דרכו במכבי תל אביב מצטרף לאלופת גרמניה ויפגוש את הצהובים ביורוליג. הבולס הפעילו לחץ כבד על כוכב נבחרת ספרד, שלא ייקח חלק בטורניר. פיל פרסי חתם בברצלונה

שחקן מכבי תל אביב קווינסי מילר. ברני ארדוב
ימשיך ביורוליג. קווינסי מילר/ברני ארדוב

קווינסי מילר הגיע למכבי תל אביב אחרי עונה מוצלחת מאוד בכוכב האדום בשנה שעברה. אולם, הפורוורד האמריקאי נפצע בצורה קשה עוד לפני שהחל את האימונים ובקושי שיחק בעונה החולפת. היום (חמישי) מילר מצא בית חדש כשחתם לשתי עונות בשורות באמברג אלופת גרמניה והוא ישחק ביורוליג גם בעונה הקרובה.

על פי "יורוהופס" העסקה בין הצדדים כוללת אופציית יציאה של השחקן ל-NBA וגם לקבוצת יורוליג אחרת אם הוא יקבל הצעה מפתה. מילר עוזב את מכבי תל אביב אחרי שרשם ממוצעים מאכזבים מאוד של 7 נקודות ו-3.3 ריבאונדים למשחק ביורוליג ו-3.9 נקודות בשבעה משחקים בלבד בליגת העל. מילר הציג שיפור משמעותי במספרים שלו בפלייאוף שבו הוא קלע 13.5 נקודות בארבעה משחקים, אך מכבי תל אביב החתימה את ג'ונה בולדן על חשבונו והחליטה לוותר עליו.

לפני שהגיע למכבי תל אביב, מילא כיכב בעונת הבכורה שלו ביורוליג עם הכוכב האדום בלגרד בשורותיה הוא רשם ממוצעים מרשימים של 14.1 נקודות, 5.7 ריבאונדים ו-1.5 חסימות למשחק ביורוליג. מילר אף נבחר לחמישייה השנייה ביורוליג לפני שתי עונות והפך לאמריקאי הראשון שעושה זאת בעונת הבכורה שלו במפעל.

* נבחרת ספרד תיאלץ להסתדר ביורובאסקט הקרוב ללא מי שאמור היה להיות אחד מכוכביה - ניקולה מירוטיץ'. שיקגו בולס הפעילה לחצים כבדים על הפורוורד, שהעדיף לוותר בסופו של דבר. "השחקן הביע צער גדול ולא רצה לפגוע בנבחרת ברגע האחרון", אמרו בהתאחדות הספרדית. "בגלל זה הוא ביקש את התמיכה וההבנה והוא מאחל לספרד הצלחה בטורניר. ההתאחדות מבינה את הסיבות של ניקולה".

* ברצלונה החתימה את פיל פרסי, שאמור לשמש כרכז הראשון שלה בעונה הקרובה במקום טייריס רייס, שעתידו לוט בערפל. האמריקאי (26, 1.80 מ') שיחק בבוסטון מ-2013 ועד 2015, ולאחר מכן שותף ב-14 משחקים נוספים בפילדלפיה ב-2015/16. אשתקד שיחק בסנטה קרוז מליגת הפיתוח.

ניקולה מירוטיץ' שיקגו בולס. AP
הלחץ עשה את שלו. מירוטיץ'/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully