וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליבלנד: לברון ג'יימס מכחיש מתיחות עם אירווינג, דרק רוז סיכם לעונה

אחרי שדווח שלברון זועם על קיירי והיה "מכה אותו" אילו היו נפגשים, לברון צייץ: "אלה לא עובדות". דרק רוז חתם בקליבלנד לעונה אחת תמורת 2.1 מיליון דולר, ריצ'רד ג'פרסון מצדיק את קיירי אירווינג: "ראה שהמועדון במצב בעייתי"

ברני ארדוב

בקליבלנד ובכל רחבי ה-NBA מתעסקים בעתידו של קיירי אירווינג, ולאחרונה דווח על מתיחות גדולה בין לברון ג'יימס לגארד שביקש לעזוב בטרייד את אלופת המזרח. היום (שלישי) לברון, שבדרך כלל מתעלם מדיווחים כוזבים בתקשורת וברשתות החברתיות, נאלץ להכחיש בטוויטר שהוא לא אהב את ההחלטה של קיירי לעזוב. לברון צייץ: "אלה לא עובדות, אנשים! בוווו! חפשו מקור אחר" והוסיף תגיות "אני נהנה מהקיץ, תיהנו גם אתם".

לברון הגיב לציוץ של "SLAM Magazine" שטען ש"לברון מאוד לא רוצה מהבקשה של קיירי לטרייד... הוא היה רוצה לכסח אותו", שמבוסס על דיווח על הכתב סטיבן איי סמית שטען שלברון היה "מכה את קיירי אם היה פוגש אותו".

עוד בנושא:

יתקשה למצוא קבוצה? "המחיר של קיירי אירווינג יהיה סופר-גבוה"
לברון ג'יימס לא מתכוון לעזוב בטרייד "בלי קשר למאזן או לנוכחות של קיירי"
בוגדן בוגדנוביץ': "רוצה להיות אחד השחקנים המובילים בסקרמנטו"

לברון מכחיש

סטיבן איי סמית' טוען

בארה"ב טוענים: קיירי הפסיק לעקוב אחרי לברון באינסטגרם (!)

ג'יימס הארדן חתם באופן רשמי על חוזהו החדש

בזמן שבקליבלנד מנסים לכבות שריפות עם קיירי אירווינג, סגנית האלופה הודיעה היום על החתמתו של דרק רוז על חוזה לעונה הקרובה תמורת 2.1 מיליון דולר (חוזה מינימום). רוז, שסבל לאורך הקריירה שלו מפציעות קשות מאוד בברך, עבר את הבדיקות הרפואיות וחתם עם הג'נרל מנג'ר החדש של סגנית האלופה, קובי אלטמן על חוזה לעונה אחת.

"להיות חלק מקבוצה כמו קליבלנד ולהילחם על האליפות זה הדבר היחיד שחשוב לי. אני מאוד שמח להיות בקליבלנד ומצפה להתחיל לעבוד", כך אמר רוז לאתר הרשמי של הקבוצה.

רוז (28) למוד הפציעות לא רווה הרבה נחת מאז הפך ל-MVP הצעיר בתולדות ה-NBA ב-2011. אחרי שמונה עונות ששיחק בשיקגו (שבחרה אותו בדראפט ב-2008), בעונה שעברה עבר לניו יורק ניקס והעמיד ממוצעים של 18 נקודות, 4.4 אסיסטים ו-3.8 ריבאונדים למשחק בתפוח הגדול, אך העונה שלו הסתיימה אחרי 64 משחקים (הכי הרבה מאז 2010/11), עם פציעה בברך שהשביתה אותו בחודש אפריל ואף הצריכה ניתוח. לאורך הקריירה הוא קלע 19.5 נקודות בממוצע למשחק, והוסיף להן 6 אסיסטים ו-3.7 כדורים חוזרים.

כך או כך, עם כל הכבוד לרוז, הסיפור העיקרי ממשיך להיות, כאמור, אירווינג. שחקן הקאבס ריצ'רד ג'פרסון אמר בפודקאסט האחרון שלו כי הוא מבין את ההחלטה הדרמטית של הרכז: "הוא ילד מאוד חכם. הוא ראה שהמועדון במצב בעייתי, ראה שדייויד גריפין עזב ואת כמות המאמנים שהיתה פה. היתה לו תקופה לא פשוטה פה. הוא נבחר ראשון אחרי שלברון עזב, היו לו שלושה מאמנים שונים, ואז לברון חזר, ואז שמועות על טריידים, ואז שמועות על עזיבה של לברון. בשלב מסוים, כולנו רוצים קצת יציבות".

ג'פרסון הוסיף: "אני לא חושב שיש מאבק כוחות בין קיירי, לברון וקווין לאב. אני חושב שקיירי מבין כמה הוא חשוב לנו. לברון גם יודע כמה הוא חשוב לנו".

ומה באשר לטרייד אפשרי שישלח את אירווינג לניקס? בתקשורת הניו יורקת טוענים הבוקר כי "לקליבלנד אין הרבה עניין במלו. כמו כן, על פי מחנה אנתוני, הוא אופטימי שהמעבר לרוקטס יתרחש בקרוב".

התגובה של לברון ג'יימס

דרק רוז עם לברון ג'יימס, 2011. AP
חובר ללברון ג'יימס. דרק רוז/AP

* אדריאן ווז'נאורוסקי פרסם את פרטי העסקה שתשאיר את פאו גאסול בסן אנטוניו בשלוש השנים הקרובות. הספרדי הוותיק ירוויח 48 מיליון דולר במהלך שלוש השנים, כאשר העונה האחרונה תהיה מובטחת חלקית.

עדכון ראשון: 6:41

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully