וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפה הסיבה להיעלמויות במשולש ברמודה והיא הרבה יותר פשוטה משחשבתם

26.7.2017 / 0:32

מדען אוסטרלי טוען כי הסיבה לתאונות הרבות שהתרחשו במשולש המסתורי באוקיינוס האטלנטי לאורך השנים היא בסך הכל טעויות אנוש. משמר החוף האמריקאי מסכים: "זה לא איזור מסוכן לאניות או מטוסים"

האם נפתרה תעלמת משולש ברמודה?/SillyFunky TV

בסרטון - עוד הסבר לתעלומה: כיסי אוויר

משולש ברמודה מעסיק מדענים ואזרחים פשוטים כבר שנים רבות. באיזור המיתולוגי באוקיינוס האטלנטי המתפרס על 1,000,000 קילומטרים רבועים התרחשו שלל תאונות והיעלמויות מסתוריות לאורך השנים, המפורסמת שבהן היא היעלמותם של מטוסים אמריקאים בטיסת אימון ב-1945 - "טיסה 19", כפי שהיא נקראת.

בעקבות התאונות, שלפי חלק מהטענות גבו כאלף הרוגים, נפוצו שמועות הטוענות שיש באזור כוח מסתורי הגורם להיעלמותם של כלי שיט וכלי טיס העוברים בו. בין ההסברים הפסבדו-מדעיים שהוצעו ל"תעלומה", כביכול, של משולש ברמודה, נמנו שדה מגנטי לא מוכר המושך מתכות לים, חוצנים השוכנים באזור או עיוותי זמן מדומים

אולם כעת, מדען אוסטרלי העלה תאוריה מאוד מעניינת בנוגע למשולש המסתורי ולריבוי התאונות שקרו בו: לטענתו, הסיבה העיקרית לכך נובעת פשוט מטעויות אנוש. כן, לדברי ד"ר קארל קרושצ'לניקי, "לפי משמר החוף האמריקאי, מספר המטוסים שהולכים לאיבוד במשולש ברמודה זהה לכל מקום אחר בעולם בממוצע. הוא קרוב יותר לקו המשווה, באיזור עשיר של העולם, אמריקה, ולכן יש בו יותר תנועה". איזו אכזבה.

עוד ב"אסור לפספס":

זיוף או אמיתי? גופות של חמישה "חייזרים" התגלו בפרו
היסטוריון טוען שפתר תעלומה בת 3,000 שנים: שלמה המלך בכלל לא היה מלך ישראל
נחשפה האמת המפתיעה על ההיסטוריה המפוקפקת של האי המיסתורי בעולם

משולש ברמודה - מפה. מערכת וואלה!, עיבוד תמונה
האם קורה פה משהו מסתורי?/עיבוד תמונה, מערכת וואלה!

גם "טיסה 19" לטענת קרושצ'לניקי, היתה טעות אנוש, ולא היה בה דבר מסתורי: "היה טייס אחד מנוסה והיתר לא מנוסים. מזג האוויר היה לא טוב, היו גלים של 15 מטר. הטייס הגיע עם הנגאובר, טס ללא שעון והיתה לו היסטוריה של ללכת לאיבוד ולנטוש את המטוס שלו בלי לחשוב פעמיים".

אגב, גם משמר החופים האמריקאי מסכים. באתר הרשמי שלו מצוין כי "משמר החופים לא רואה במשולש ברמודה כאיזור גיאוגרפי המסוכן לאניות או מטוסים. בבדיקה של כל הכלים שהלכו לאיבוד לאורך השנים, לא התגלתה שום עדות לכך שהסיבות היו אחרות מלבד סיבות פיזיות. שום גורמים בלתי רגילים לא היו מעורבים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully