וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד שינויים בחדשות 2: עידו סולומון בדרך ל"אולפן שישי"

20.7.2017 / 14:45

לוואלה ברנז'ה נודע כי כתב הטכנולוגיה והמדע של חדשות 2 יעבור לשמש ככתב המגזין של מהדורת שישי במקומו של שי גל שעובר ל"עובדה" של קשת. כתב "תכנית חיסכון" עמרי ברק יסקר את תחום הטכנולוגיה במקומו של סולומון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עידו סולומון/מערכת וואלה!, צילום מסך

כתב הטכנולוגיה והמדע של חדשות 2 עידו סולומון בדרך ל"אולפן שישי" – כך נודע לוואלה ברנז'ה. סולומון ישמש ככתב מגזין במהדורת שישי במקומו של שי גל, שכפי שפורסם בוואלה ברנז'ה עובר ל"עובדה". כתב "תכנית חיסכון" עמרי ברק יעבור לסקר את תחום הטכנולוגיה והמדע בחדשות 2.

סולומון (39) מונה לכתב הטכנולוגיה והסלולר של חדשות ערוץ 2 לפני כ-6 שנים, והחליף בזמנו בתפקיד את דרור גלוברמן, שעזב גם הוא לטובת הזכיינית קשת. לפני כן, סולומון עבד במשך ארבע שנים ככתב קריירה בדה מרקר. לפני כן עבד בעכבר העיר וככתב במקומון החיפאי "כלבו" של רשת שוקן.

מהדורת "אולפן שישי" סובלת בתקופה האחרונה מירידה ניכרת ברייטינג, כאשר היא אף רשמה שיא שלילי (מ-2014) של 10.5% בתחילת יולי. ברקע לירידה בנתוני הצפייה, העורך איתי דנקנר יצא לחופשת מחלה מתוכננת בעקבות "פרשת בוקרשט", וחזר ממנה רק לאחרונה, והכתב עומרי קרונלנד הושעה מהחברה.

גל חוזר ל"עובדה" לאחר שהחל את הקריירה העיתונאית שלו כתחקירן בתוכנית התחקירים של קשת לפני למעלה מעשור. בחודש אפריל האחרון פורסם בוואלה ברנז'ה כי נסלי ברדה עוזבת את מערכת "עובדה" לאחר 3 שנים. ברדה ממשיכה לעבוד בקשת בפרוייקטים שונים, ובין היתר תגיש רצועות אקטואליה שונות ותפתח עבור קשת סדרות דוקו חדשות, כחלק מהיערכות הזכיינית לפיצול ערוץ 2 בנובמבר.

עמרי ברק. יחצ,
עמרי ברק/יחצ

בעקבות פיצול ערוץ 2, חברת החדשות של הערוץ מנסה למנוע את זליגת הטאלנטים שלה לטובת הזכייניות: בתחילת השבוע פורסם כי הכתב והפרשן המדיני של חדשות 2, אודי סגל, עובר לזכיינית רשת לקראת פיצול ערוץ 2 שיתרחש בנובמבר. סגל יגיש את תוכנית האקטואליה המרכזית של הזכיינית לצידה של לוסי אהריש. עדיין לא ידוע מי יחליף אותו בחדשות 2.

בנוסף לכך, לא ברור מה יעלה בגורלה של "תכנית חיסכון" לאחר הפיצול, כאשר השבוע הגישו קשת, רשת וחדשות 2 בקשה לממונה על ההגבלים העסקיים - שיאשר את שידור התוכנית, המוגדרת כתעודה ולא כחדשות, בשני הערוצים גם לאחר הפיצול.

בחדשות 2 אישרו את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully