וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: משפחה יהודית סולקה מטיסה - אחרי שהבת בעטה במושב של נוסע

תמיר רענן ומנדי יפרח היו עם שלושת ילדיהם בדרכם חזרה מפלורידה לברוקלין, אולם הצוות של חברת "ג'טבלו" הורה להם לרדת מהטיסה. לטענת החברה, הם קיללו ותקפו את הנוסע, אך המשפחה שוקלת להגיש תביעה

ND משפחה ישראלית סולקה מטיסת ג'ט בלו בטענה כי בתם התינוקת בעטה בכיסאו של נוסע שישב מלפניה/צילום: סרטוני גולשים, עריכה: יאיר דניאל

משפחה יהודית מברוקלין טוענת כי סולקה מטיסה של חברת התעופה האמריקנית "ג'טבלו" בשל התנהגותה של הבת הקטנה. התקרית אירעה ב-21 ביוני, כשתמיר רענן ומנדי יפרח היו בדרכם חזרה מפלורידה לנמל התעופה JFK בניו יורק עם שלושת ילדיהם.

האם סיפרה לניו יורק פוסט כי הבת הקטנה, בת שנה, בעטה במושב שלפניהם, מה שגרם לעימות בטרם המטוס החל בהמראה. יפרח טוענת כי הנוסע מלפנים אמר לה "שמרי על הרגליים של התינוקת שלך" והיא התנצלה.

לאחר מכן, עבר הנוסע למושב אחר, אך הטייס שב לשער והמשפחה התבקשה לעזוב. "זה מגוחך", אמרה האם, שתיעדה את האירוע, לצוות הטיסה שביקש מהם לצאת מהמטוס. חברת התעופה טענה מנגד כי ההורים איימו וקיללו על הנוסע לפני שהתקבלה החלטה נגדם.

המשפחה סיפרה כי היא פוצתה ב-500 דולר, אבל נאלצה לשלם 2,000 דולר נוספים על כרטיסי טיסה לאותו יום. המטען שלהם המשיך לניו יורק בזמן שהם נתקעו בפלורידה במהלך הלילה, וכשכבר הגיעו לניו יורק, המזוודות שלהם חזרו לפלורידה. כעת הם שוקלים להגיש תביעה נגד חברת התעופה בגין "הוצאת דיבה ועוגמת נפש".

עוד ידיעות מהעולם
בשל הסיוע לכורדים: טורקיה חשפה בסיסים אמריקניים סודיים בסוריה
הבלוגר הישראלי העצור באזרבייג'ן נשלח לשלוש שנות מאסר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אחד מאנשי צוות הטיסה מבקש מהמשפחה לרדת מהמטוס/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully