וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במגפיים ועם בקבוק יין: זוג שנעדר לפני 75 שנה נמצא קפוא בקרחון

19.7.2017 / 17:08

באתר סקרי באלפים השוויצרים אותרו גופותיהם של הורים לשבעה ילדים שנעלמו בזמן מלחמת העולם השנייה כשיצאו לחפש מזון עבור החיות שלהם. כמה מפריטיהם נשמרו בזכות הקרח. "אלו חדשות מרגיעות", סיפרה הבת הצעירה, כיום בת 79

שרידי זוג שקפא בקרחון בשוויץ, 19 ביולי 2017. AP
אותרו בידי עובד באתר סקי. מגפיים, בקבוק יין ופריטים של הזוג שקפא/AP

משטרת שוויץ הודיעה היום (רביעי) כי היא זיהתה באופן רשמי את זהותן של שתי גופות שנשמרו בקרחון באלפים במשך קרוב ל-75 שנה. המשטרה בקנטון ואלה מסרה כי מומחים לזיהוי פלילי, שהשתמשו בדגימות ד-נ-א, אמרו כי מדובר במרסלין דומולין ובאשתו פרנסין. הם היו בני 40 ו-37 בהתאמה כשנעלמו ב-15 באוגוסט 1942.

בתם הצעירה של הזוג, כיום בת 79, סיפרה כי הוריה יצאו כדי לחפש אחרי מזון לחיות שלהם, אך מעולם לא שבו. עובד באתר סקי מקומי גילה את שתי הגופות ביום שישי בקרחון בגובה 2,615 מטר מעל פני הים. המשטרה האזורית מחזיקה ברשימה של נעדרים מאז 1925, וגופותיהם התגלו במהלך השנים בשל המסת הקרחונים.

לזוג היו שבעה ילדים – חמישה בנים ושתי בנות – שהופרדו והועברו למשפחות אחרות כשהוריהם נעלמו. "השקענו את כל חיינו כדי למצוא אותם", סיפרה בתם הצעירה מרסלין. "לא חשבנו שנוכל לתת להם את ההלוויה שהם ראויים לה. אני חייבת לומר שאחרי 75 שנה של ציפייה, החדשות האלו מרגיעות אותי".

בתמונות של שרידי הזוג נראים מגפיה של האישה ובקבוק יין. "הם שכבו שם, אחד ליד השנייה, הקרח שמר עליהם", אמר ברנרד זקנן, מנהל חברת הסקי שמפעילה אתר נופש סמוך לקרחון שבו נמצא הזוג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully