וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייר ג'קסון חתם לעונה במכבי תל אביב

14.7.2017 / 8:32

הצהובים הודיעו על צירופו של הרכז ששיחק בעבר בפנרבחצ'ה וצדביטה (25, 1.78) לעונה עם אופציה לעונה נוספת. ספאחיה: "שחקן נפלא וסקורר אדיר". דיווח: אולימפיאקוס רוצה את טייריס רייס

ברני ארדוב

מכבי תל אביב ממשיכה לבנות את הסגל מחדש, והבוקר (שישי) היא הודיעה על צירופו של פייר ג'קסון, שחתם לעונה עם אופציה לעונה נוספת. "ג'קסון הוא שחקן נפלא ומאוד מלהיב. סקורר אדיר, תחרותי וגם יודע לעשות את חבריו שחקנים טובים יותר. הוא בחור נהדר ואני בטוח שהקהל שלנו בתל אביב יתאהב בו", אמר נבן ספאחיה לאחר ההחתמה.

ג'קסון (25, 1.78) נחשב לסקורר מצוין. ניסיונו בכדורסל האירופי דל: שש הופעות ביורוליג עם פנרבחצ'ה תחת ז'ליקו אוברדוביץ' בעונת 2013/14, שבהן קלע 3.3 נקודות, ועוד שתי הופעות עם צדביטה ביורוקאפ אשתקד, שבהן קלע לא פחות מ-33.5 נקודות. במשך שנים הוא התדפק על דלתה של ה-NBA וקיבל חוזים קצרים אחת לכמה חודשים, אולם לא הצליח לתקוע יתד בליגה הטובה בעולם. בתחילת החודש שיחק בליגת הקיץ באורלנדו במדי דטרויט, ובחמישה משחקים סיים עם ממוצעים של 15.8 נקודות ו-5.8 אסיסטים ב-24 דקות למשחק.

שחקן מכבי תל אביב פייר ג'קסון. אתר רשמי מכבי תל אביב, אתר רשמי
ברוך הבא. פייר ג'קסון/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי תל אביב

לאור צירופו של ג'קסון, סימן השאלה הגדול שנותר במכבי תל אביב נוגע לטייריס רייס. רכז ברצלונה שלבש את המדים הצהובים בעבר כבר סיכם את תנאיו בקבוצה אולם הקטלאנים הערימו קשיים על שחרורו, וכעת נראה שאין די מקום לו ולג'קסון יחד. אחרי צירופו של ג'קסון, מצבת הגארדים של הצהובים כוללת אותו, את ג'ון דיברתולומאו ואת מייקל רול.

בתוך כך, אתר יורוהופס מדווח כי אולימפיאקוס הצטרפה למרוץ אחר טייריס רייס ומעוניינת לצרף את הגארד ששיחק בעונה האחרונה בברצלונה. באתר ציינו כי רייס עדיין מחזיק בהצעות ממכבי ת"א ואנדולו אפס.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully