וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי החינוכית בתשדיר חדש: "אל תסגרו אותנו"

12.7.2017 / 17:00

בסרטון מיוחד ששודר על המסך ובדף הפייסבוק של החינוכית קוראים העובדים למנוע את הסגירה שצפויה להתרחש באוגוסט 2018: "עוד לא מאוחר להציל את החינוכית"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי עובדי ערוץ 10 ורשות השידור, גם עובדי הטלוויזיה החינוכית החלו להשתמש במסך במאבק שלהם למנוע את הסגירה הצפויה של הערוץ. אתמול (רביעי) פורסם בעמוד הפייסבוק של החינוכית סרטון מיוחד, הקורא למנוע את הסגירה של החינוכית שצפויה להתרחש באוגוסט 2018. הסרטון שודר גם על מסך החינוכית.

בפוסט נכתב: "מי שמכיר אותי יודע שבדרך כלל אני לא מבקשת שתשתפו פוסטים, אך הפעם הזו שונה. אתם כנראה לא יודעים זאת, אבל באוגוסט הבא אני צפויה להיסגר. עוד לא מאוחר להציל אותי. אל תסגרו את החינוכית. אנא שתפו". עד כה הסרטון זכה למאות לייקים ואלפי צפיות.

בתחילת יוני פורסם כי עובדי החינוכית החזירו את השידורים למתכונת המתוכננת בערוץ 11, של תאגיד השידור, כאשר התכנים משודרים בין השעות 12:00-16:30 ו"ערב חדש" הוקדמה ומשודרת בין 16:00-16:30. על פי חוק השידור הציבורי, החינוכית אמורה להמשיך לפעול במשך שנה ו-3 חודשים מיום העלייה לאוויר של "כאן", שחל ב-15 במאי 2017, אך לא ברור מה יעלה בגורל 180 העובדים, שהם עובדי מדינה, לאחר מכן.

בינואר פורסם בוואלה ברנז'ה כי ועד עובדי הטלוויזיה החינוכית השבית את השידורים בעקבות פגיעה מתמשכת לטענתם בזכויותיהם. הוועד החליט ליזום את הליך השביתה לאחר שטרם קיבל תשובה בנושא פנייה שביצע בנובמבר לשר החינוך נפתלי בנט ולנציבות שירות המדינה, בדרישה שיתערבו בסוגיית כפל התפקידים בהנהלת התאגיד ובחינוכית – דבר שלטענתם פוגע קשות בהליכי העבודה בטלוויזיה החינוכית.

בנובמבר פורסם בוואלה ברנז'ה כי ועדי הטלוויזיה החינוכית דורשים מבנט למנות מנכ"ל קבוע לערוץ במקומו של אלדד קובלנץ. במכתב שנשלח לבנט נטען כי "יש למנות לאלתר מנכ"ל קבוע לטלוויזיה החינוכית במקום המנהל שכבר מזמן איננו נוכח כאן". הוועדים גם דרשו למנות ממלאי מקום לבעלי התפקידים האחרים מהחינוכית המועסקים בתאגיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully